نسخه چاپی

نتانیاهو دست به دامن تشكیلات خودگردان شد

عکس خبري -نتانياهو دست به دامن تشکيلات خودگردان شد

در پی اعلام نتیجه كالبدشكافی اسیر فلسطینی و تظاهرات گسترده فلسطینی‌ها رژیم صهیونیستی دست به دامن تشكیلات خودگردان شد تا مانع از بالا گرفتن درگیری‌ها میان تظاهركنندگان خشمگین و نظامیان رژیم صهیونیستی شود

منابع فلسطینی اعلام کردند: دوشنبه پیکر عرفات جرادات، اسیر فلسطینی که زیر شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید طی مراسمی به خاک می‌سپارند.

این منابع از گروه‌های مختلف فلسطینی خواستند در مراسم تشییع پیکر این جوان فلسطینی مشارکت کنند.

روز یکشنبه و به دنبال انتشار نتایج کالبدشکافی جرادات تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف فلسطین برگزار شد که در آن به درگیری‌های میان تظاهرکنندگان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی انجامید.

تظاهرات فلسطینی

در شهر رام الله و در مقابل زندان عوفر که کنترل آن را رژیم صهیونیستی به دست دارد درگیری‌های شدید میان فلسطینیان خشمگین و نظامیان رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست و در آن صهیونیست‌ها با استفاده از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی اقدام به متفرق کردن فلسطینی‌ها کردند که این امر به زخمی شدن ده‌ها فلسطینی انجامید.

در شهر الخلیل زادگاه جرادات نیز تظاهراتی گسترده به راه افتاد و ساکنان این شهر با اعلام اعتصاب عمومی مراکز تجاری و مدارس و دانشگاه‌های این شهر را تعطیل کردند.

در دیگر شهرهای کرانه باختری نیز تظاهراتی برگزار شد که دیری نپایید که این تظاهرات به درگیری میان نیروهای رژیم صهیونیستی و تظاهرکنندگان انجامید.

اعتراضات پس از آن بالا گرفت که تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: نتایج کالبدشکافی نشان داده که جرادات در زیر شکنجه شهید شده و دلیل شهادت وی مرگ طبیعی نبوده است.

در همین حال، با قوت گرفتن احتمال آغاز انتفاضه سوم فلسطینی‌ها رژیم صهیونیستی دست به دامن تشکیلات خودگردان فلسطین شد تا از بالا گرفتن تنش در سرزمین‌های فلسطینی جلوگیری کند.

رادیو صدای رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی از مقامات تشکیلات خودگردان خواسته هر چه سریعتر برای آرام کردن اوضاع در مناطق فلسطینی وارد عمل شوند.

بنا به اعلام رادیو اسرائیل، این پیام توسط اسحاق مولخو، فرستاده نتانیاهو که ماموریت تحویل درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان به مقامات فلسطینی را به عهده دارد، به رام الله منتقل شده است.منبع:ایسنا

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...