نسخه چاپی

اعتراض شدید باشگاه لیگ برتری به ضرغامی

باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در واكنش به برنامه شب گذشته "باشگاه" كه از شبكه دو پخش شد به عزت‌الله ضرغامی اعتراض كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، در بیانیه باشگاه باشگاه آلومینیوم المهدی آمده است: "همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران به برقراری عدالت به خود بالیده‌ایم و نمونه آن را می‌توان به حضور تیم آلومینیوم در لیگ برتر و محقق شدن آرزوی دیرینه مردم هرمزگان در داشتن نماینده‌ای در لیگ برتر مرتبط دانست که شادی و خوشحالی غیرقابل وصفی سراسر استان هرمزگان را فرا گرفته است اما برخی هجمه‌ها و حرکات باعث شده تا نه تنها آلومینیوم سیبل عدم نتیجه گرفتن سایر تیم‌ها شود بلکه هجمه رسانه‌ای شدید توفان زرد هرمزگان را مظلوم واقع کرده و به ساحل مطلوب نرساند.

مدتی قبل درخواستی از سوی شبکه دوم سیما برای پخش برنامه‌ای تحت عنوان باشگاه به دفتر باشگاه آلومینیوم المهدی رسید که پس از همفکری مسئولان به این نتیجه رسیدیم که در شرایط مالی کنونی شرکت در این برنامه به صلاح نیست اما پس از گذشت ماه‌ها با آغاز این برنامه برخلاف گفته‌های مجری بی طرف (بخوانید بی طرف اما بشنویم قرمز رنگ!) این برنامه تنها به تریبونی برای باشگاه‌هایی شده که از لحاظ مالی توانایی تحت پوشش دادن یک برنامه دارند.

شب گذشته(6 اسفند) برنامه باشگاه با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علاوه بر تبلیغ رسانه‌ای غیرمعمول آن هم در رسانه ملی که ظاهرا برای برخی آقایان به شبکه‌ای خصوصی تبدیل شده و با پوشش رسانه‌ای سهمگین سعی در دفاع و توجیه عدم نیتجه گیری‌شان داشت به شدت باشگاه آلومینیوم و نتیجه تساوی برابر پرسپولیس را زیر سوال بردند به گونه‌ای که دیگر هر بیننده‌ای می توانست درک کند هدف این برنامه تنها توجیه عدم نتیجه‌گیری آقایان و بردن اذهان مردم به سمت دیگری است تا اعتراضات به مدیریت کلان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس کاسته شود.

آیا رسانه ملی باید با تدارک این چنین برنامه‌ای برای درآمدزایی سعی در خراب کردن مردم یک استان آن هم مرزداران خلیج فارس باشند؟ آیا به صرف کسب درآمد باید حیثیت یک باشگاه و نتیجه‌گیری آن را زیر سوال برد؟ آیا باید با گرفتن پول عکس آقایان با سران باشگاه میلان تماشا شود یا به جای پرداختن به عملکرد باشگاه پرسولیس تنها سعی در معرفی یک شخص به مردم بپردازیم؟

این کجای بی طرفی رسانه ملی است آیا نظارتی بر برنامه‌های صدا و سیما صورت نمی‌گیرد؟ آیا کسی نیست تا در انتخاب مجریان طرف بی عدالتی را بگیرد؟ نباید مجریان صدا و سیما حتی در صحبت رعایت بی طرفی خود را اعلام کنند یا اینکه باید با صراحت خود را قرمز پوش بدانند؟!

در پایان از جناب آقای ضرغامی(رئیس سازمان صدا و سیمای کشور) خواستاریم با نظارت بیشتر بر برنامه‌های تلویزیونی و تجدید نظر در پخش اینچنین برنامه‌های سعی در عدم گریز مردم از تلویزیون شود زیرا زمانی که هرمزگانی‌ها این چنین بی‌احترامی را به خود می‌بینند به عدالت صدا و سیما شک خواهند کرد."

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...