نسخه چاپی

كشوری جرأت تجاوز به خاك ایران را ندارد

عکس خبري -کشوري جرأت تجاوز به خاک ايران را ندارد

معاون ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی زمینی سپاه گفت: امروز توان دفاعی ما به حدی است كه هیچ كشوری جرأت تجاوز به خاك كشورمان را ندارد.

به گزارش نما، امیر سرلشکر حسنی سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آخرین مرحله از رزمایش زمینی سپاه با نام پیامبر اعظم(ص) 8 که در منطقه عمومی کرمان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس ضمن موفق ارزیابی کردن این رزمایش، گفت: ما در این رزمایش شاهد به کارگیری برنامه‌ها و آموزش‌های مناسب توسط نیروی زمینی سپاه بودیم که نشان دادند هم از لحاظ آموزش و هم از لحاظ برنامه ریزی به تمام جوانب کار توجه داشته و آنها را به خوبی اجرا کرده است.

حسنی‌سعدی افزود: یگان‌های رزمی حاضر در این رزمایش با آمادگی کامل و دانش مناسب توانستند عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همه برنامه‌ریز‌ی‌های ما بر اساس توانمندی‌های دشمن است، تأکید کرد: همگان در 8 سال دفاع مقدس ارزش رزمندگان ما را دیده‌اند و دشمن بهتر از ما این موضوع را تحلیل کرده است و امروز توانمندی ما به حدی است که هیچ کشوری جرأت حمله، تجاوز و قدم گذاشتن به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...