نسخه چاپی

تونل مخفی تروریست های سوری

عکس خبري -تونل مخفي تروريست هاي سوري

«بتنی» بودن دیواره این تونل نشان می‌دهد كه گروهك‌‌های تروریستی از مدت‌ها قبل برای آشوب و نا امنی در سوریه و بویژه منطقه باباعمرو در سوریه برنامه‌ریزی كرده بودند

«کفر عایا» در ریف حمص، منطقه‌ای که «ریف قصیر» را به مزارع «سلطانیه» و «جوبر» وصل می‌کند و تا منطقه باباعمرو در حمص می‌رسد.

ارتش سوریه بر این منطقه (کفر عایا) مسلط شده است و در آن تونل‌ها و مخفیگاه‌هایی کشف کرده که افراد مسلح در آن مخفی می‌شدند و موضع می‌گرفتند.

بتنی بودن دیواره این تونل نشان می‌دهد که گروهک‌‌های تروریستی از مدت‌ها قبل برای آشوب و نا امنی در سوریه و بویژه منطقه باباعمرو در سوریه برنامه کرده بودند.

جنایات‌های تروریست‌ها در باباعمرو

مردم این منطقه تاکید می‌کنند که گروههای تروریستی با قرار دادن موانع و استحکامات در راهها و خیابانها و محدود کردن حرکت مردم، به آنها حمله ور می شدند و از رفتن آنها به سرکارهایشان جلوگیری می کردند و به تهدید و بیرون راندن و کشتن هر یک از شهروندانی که در مقابل دستورات آنها مقاومت می کردند، دست می‌زدند.

تروریست‌های مسلح با اشغال مدارس، بیمارستانها، مراکز بهداشتی و دولتی، پس از جلوگیری از خدمات رسانی این مکانها به مردم، آنها را به مرکز کشتار و تروریسم و شکنجه تبدیل کردند، تروریست‌ها همچنین برخی منازل مردم را اشغال و آن را به لانه هایی برای برنامه ریزی و اجرای اقدامات و حملات تروریستی خود تبدیل کردند.

ارتش سوریه بعد از پاکسازی این منطقه از وجود تروریست‌ها، برخی سلاح‌های اسرائیلی را کشف کرد که از همکاری افراد مسلح با رژیم صهیونیستی حکایت داشت.منبع:فارس

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...