نسخه چاپی

بیانیه هیئت مدیره پرسپولیس درخصوص اتفاقات اخیر در باشگاه

نشست فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عصر امروز با حضور تمام اعضا به ریاست فداحسین مالكی و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و در پایان بیانیه‌ای صادر شد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی درخواست مدیرعامل باشگاه از ریاست هیئت مدیره مبنی بر برگزاری جلسه اضطراری به منظور بررسی ضررهای ناشی از نحوه برخی قضاوت‌ها و عملکردها در بازی‌های اخیر و لزوم کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، جلسه ویژه اعضای هیئت مدیره عصر امروز در دفتر فداحسین مالکی برگزار شد و اعضا به بررسی همه‌جانبه این موضوع مهم پرداختند.

این جلسه سه ساعته با حضور فداحسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین، محمدحسین نژادفلاح، اعضای هیئت مدیره و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام، محمود سالارکیا معاونت حقوقی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز ضمن حضور در جلسه گزارشی از وضعیت کنونی تیم فوتبال و برنامه‌های آتی را ارائه کرد و درباره اخراج خود و دستیارش توضیحاتی را به اعضا داد. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز ضمن تقدیر و تشکر از سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس درباره موانع به وجود آمده در راه پیشرفت تیم، اشتباهات رخ داده در قضاوت‌ها و سایر مسائل این تصمیمات را اتخاذ کردند:

1- اعتراض و نگرانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به تضییع حق و حقوق تیم فوتبال و نگرانی‌های موجود در جامعه و حساسیت‌‌ها و ناراحتی هواداران پرسپولیس را درک کرده و آن را محترم می‌دانیم. موضوع مهم کناره‌گیری یا عدم کناره‌گیری از جام حذفی در جلسه هیئت مدیره به طور ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تصمیم نهایی در این خصوص به نشست بعدی هیئت مدیره موکول شد. همچنین مقرر شد پس از بررسی کامل، همه‌جانبه و دقیق میزان اشتباهات رخ داده و ریشه‌یابی دقیق موانع موجود در مسیر پیشرفت پرسپولیس که از اول فصل تاکنون وجود داشته و پس از پیشرفت تیم فوتبال پرسپولیس در نیم‌فصل دوم شدت یافته، درباره کناره‌گیری یا عدم کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر تصمیم نهایی در جلسه بعدی اتخاذ شود.

2- فداحسین مالکی ریاست هیئت مدیره باشگاه پس از تهیه گزارش کامل، مستند و دقیق روابط عمومی باشگاه، به منظور جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن موضوع را از طریق وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سایر مراجع قانونی پیگیری کرده و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

3- اعضای هیئت مدیره ضمن تاکید بر پیگیری شکایت از نحوه قضاوت دیدار پرسپولیس - آلومینیوم و میزان اشتباهات رخ داده از مدیرعامل باشگاه خواستند تا از طریق مراجع حقوقی و ذی‌صلاح این موضوع را به طور ویژه و خاص پیگیری کرده و نتیجه اقدامات قانونی به عمل آمده را در جلسه بعدی به هیئت مدیره اعلام کند.

4- پدیده اخراج سرمربی و مربی یک تیم در کمتر از 30 دقیقه که در بازی آلومینیوم و پرسپولیس رخ داد در تاریخ فوتبال کشورمان سابقه نداشته و قابل تعمق، غیرقابل باور و قابل پیگیری تلقی شده و از آنجا که سرمربی و مربی پرسپولیس هیچ توهینی به تیم داوری نکرده و صرفا درباره اعلام خطاهای اشتباه سوالی از تیم داوری پرسیده‌اند بر لزوم پیگیری موضوع از طریق قانونی و حقوقی تاکید شد. همچنین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی درخواست کرد بدون توجه به این اتفاقات و حواشی به وجود آمده به کارش ادامه داده و در جهت اوج‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس همه تلاش خود را به کار گیرد.

5- هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر و قدردانی از حمایت همه‌جانبه هواداران در فصل جاری از آنها درخواست کردند با سعه صدر در بازی‌های آتی از هرگونه عکس‌العمل نسبت به جایگاه قابل احترام قضاوت و داوری پرهیز کرده و همچون گذشته صرفا به حمایت از تیم فوتبال و اعضای آن بپردازند و مطمئن باشند که مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه کوتاه نخواهد آمد. همچنین از کادر فنی و بازیکنان خواسته شد بدون توجه به اتفاقات اخیر و حواشی بوجود آمده با تمام توان و ظرفیت به بازی‌های آتی توجه کرده و غیرتمندانه با قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی در جهت رضایت‌مندی تمام و کمال هواداران عزیز پرسپولیس تلاش کنند.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...