نسخه چاپی

احمدی‌نژاد به بیمارستان رفت

رییس جمهور در دومین روز از سال جدید، در بیمارستان سینا تهران حضور یافت و عید نوروز را به مدیران، كاركنان و بیماران بستری در این بیمارستان تبریك گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، ‌محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) ‌در ساعات اولیه دومین روز از سال جدید، ‌در بیمارستان سینا حضور یافت و ضمن تبریک عید نوروز 1391 به بیماران بستری در این بیمارستان و همراهان آنان، از بخش‌ها‌ی مختلف این بیمارستان نیز بازدید کرد.

در این دیدار ‌که وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ‌احمدی‌نژاد را همراهی می‌کرد‌، رییس جمهور ضمن شنیدن درد و دل بیماران و همراهان آنها، دستورات لازم را جهت رفع مشکلات بیماران بستری در این بیمارستان صادر کرد.

احوال‌پرسی به زبان آذری با بیماران آذری‌زبان، شنیدن مشکلات همراهان تعدادی از بیماران، درخواست همراه یک مریض برای پرداخت معوقه‌های بازنشستگان و قول مساعد رییس جمهور برای پیگیری‌های لازم و بررسی وضعیت درمانی بیماران از جمله حاشیه‌های این دیدار نوروزی بود.

احمدی‌نژاد پس از این دید و بازدید ‌در جمع خبرنگاران، نوروز 1391 را بار دیگر به ملت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی سرشار از عزت، موفقیت و سرافرازی برای ملت بزرگ ایران باشد.

وی با بیان اینکه‌ نوروز بهانه خوبی است تا ملت ایران صله رحم را به جای آورند، البته در این بین برخی از خانواده‌ها دچار مشکلاتی هستند و تا آن مشکل حل نشود، می‌بینیم که خانواده آرام نمی‌گیرد‌، افزود: ملت ایران سنت خوب عیادت از بیماران را با توجه به توصیه‌های پیامبر (ص) انجام می‌دهند و ثابت کرده است که جزء بهترین و با اخلاق‌ترین ملت‌های جهان است و ما نیز امروز بر حسب وظیفه از بیماران این بیمارستان عیادت کردیم.

رییس جمهور همچنین اظهار امیدواری کرد سال جدید، سال پیشرفت‌ و فتح قله‌های بزرگ برای ملت ایران و جامعه بشری باشد.

۱۳۹۱/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...