نسخه چاپی

حزب‌الله: توطئه علیه سوریه با شكست مواجه خواهد شد

رئیس شورای سیاسی حزب الله از شكست اقدامات توطئه آمیز در سوریه خبر داد و گفت: این توطئه همان طور كه در لبنان با شكست مواجه شد در سوریه نیز شكست خواهد خورد.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری «العهد»، شیخ ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله از توطئه گران علیه سوریه این سوال را مطرح کرد: آیا جز این است که توطئه ها و اقدامات شما در لبنان و سوریه نتیجه ای جز کشتار و خون ریزی داشته است؟

وی در مراسم یادبود شهید حاج سعید احمد الدیرانی در شهر قصرنیا، اقدامات توطئه گران را عاملی جهت به گوشه کشاندن حرکت‌های اسلامی دانست و اهداف آنها را قدرت یافتن به هر قیمتی در منطقه برشمرد.

ابراهیم امین همچنین این سوال را پرسید که آیا شما دموکراسی را آنگونه که آمریکا در منطقه ما رقم زده است می خواهید؟ و آیا جز این است که آمریکا قصد فریب ما برای هزاران بار در منطقه را دارد؟ و آیا جز این است که آمریکا می خواهد اسلام سیاسی ما بر اساس خواسته آنها و اروپا باشد؟

وی همچنین افزود: نسل های آینده، جنایت و ویرانی بزرگی را که شما در منطقه مرتکب شده‌اید هرگز نخواهند بخشید و این توطئه همان طور که در لبنان با شکست مواجه شد در سوریه نیز شکست خواهد خورد.

۱۳۹۱/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...