نسخه چاپی

تحریف سخنان بروجردی درباره غنی سازی

رادیو رژیم صهیونیستی سخنان علاءالدین بروجردی رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را مبنی بر توقف غنی سازی ۲۰ درصدی در برابر لغو كامل تحریم ها تحریف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، ˈاگر قرار باشد برای توقف غنی سازی ۲۰ درصد مذاکره شود، باید ببینیم ما به ازای آن چه خواهد بود؛ هرچند در این زمینه شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیر است و ما در مجلس فقط گاهی که نیاز باشد ورود پیدا می کنیم، همان گونه که چند سال پیش تصمیم گرفتیم که اجازه ندهیم دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را ادامه دهد. در هر حال نظر شخصی من، لغو تمامی تحریم ها در صورت توقف غنی سازی ۲۰ درصدی است.ˈ

این در حالی است که رادیو رژیم صهیونیستی در آستانه نشست مذاکرات هسته ای در آلماتی با تحریف این سخنان به نقل از رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی پیشنهاد بروجردی را ˈ لغو کامل تحریم ها در برابر لغو غنی سازی اورانیومˈ عنوان کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بروجردی رییس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران نیز در مصاحبه ای با شبکه ˈالعالمˈ گفته که؛ خوب است که قدرت ها واقع گرا باشند و همه تحریم ها را لغو کنند و در آن صورت، می توان غنی سازی را متوقف کرد.

صهیونیستها همواره سعی در ایجاد اخلال در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران داشته اند و در این مسیر حتی چند تن از دانشمندان هسته ای کشورمان را نیز ترور کردند.

۱۳۹۱/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...