نسخه چاپی

ماجرای شكسته شدن عینك معاون اول احمدی نژاد

این ماجرا اینگونه رخ داد كه وقتی از آقای رحیمی خواسته شد در جایگاه سخنرانی قرار گیرد، ایشان در پشت تریبون قرار گرفت و دست در جیب داخل كت خود نمود تا برای قرائت كاغذی كه در دست داشت، عینكش را بیرون آورد اما گویا عینك گیر كرده بود و با فشار وارده از سوی معاون اول شكسته شد.

به گزارش نمابه نقل از مشرق، معاون اول رییس جمهوری که شب گذشته در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر حضور یافته بود، به هنگام سخنرانی عینکش شکست.

این ماجرا اینگونه رخ داد که وقتی از آقایمحمد رضا رحیمی خواسته شد در جایگاه سخنرانی قرار گیرد، ایشان در پشت تریبون قرار گرفت و دست در جیب داخل کت خود نمود تا برای قرائت کاغذی که در دست داشت، عینکش را بیرون آورد اما گویا عینک گیر کرده بود و با فشار وارده از سوی معاون اول شکسته شد.

آقای معاون اول هم که گویا قصد داشت نکاتی را از روی کاغذی که در دستش بود بیان کند، وقتی با شکسته شدن عینک مواجه شد، بدون توجه به انکه میکروفن روشن است، زیر لب گفت: «عینکم شکست» که این جمله از بلندگوهای سالن شنیده شد.
اینگون بود که ایشان ناچار به ایراد سخن به صورت فی البداهه نمود و البته در جملاتی بسیار کوتاه، سخنرانی خود را در کمتر از پنج دقیقه خاتمه داد.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر دوشنبه شب در تالار وحدت با حضور جمعی از شاعران و اهالی شعر و ادب پارسی و با اجرای ژاله صادقیان برگزار شد و در این مراسم برخی شعرا بر روی صحنه حاضر شدند و اشعار خود را قرائت کردند.
اجرای موسیقی زنده از بخش های مورد پسند این جشنواره بود که با استقبال گرم حاضرین همراه شد و علیرضا قربانی قطعاتی به یادماندنی را از موسیقی سریالهای تلویزیونی اجرا کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...