نسخه چاپی

توصیف روح‌الامینی از دادگاه امروز كهریزك

عکس خبري -توصيف روح‌الاميني از دادگاه امروز کهريزک

عبدالحسین روح‌الامینی پس از پایان جلسه دادگاه گفت: با وجود برگزاری غیرعلنی دادگاه از روند دادگاه راضی بودم.

به گزارش نمابه نقل از جهان، پدر مرحوم محسن روح‌الامینی یکی از متوفیان حادثه کهریزک افزود: ما جز احقاق حق درخواست دیگری نداریم و به عنوان مظلوم امیدوارم که رسیدگی به این پرونده هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی در تشریح روند رسیدگی به پرونده، اظهارداشت: این پرونده سه هزار و 500 صفحه در 17 جلد است و من به عنوان شاکی خصوصی در این دادگاه حضور داشتم و با این که قرار بود دادگاه به صورت علنی برگزار شود، این مساله منتفی شد.روح‌الامینی افزود: با وجود برگزاری غیر علنی دادگاه از روند دادگاه راضی بودم و ان‌شاءالله دستگاه قضایی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

روح‌الامینی افزود: در ابتدای دادگاه، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد و سه اتهام نسبت به متهمان قرائت، اما فرصتی برای دفاع وجود نداشت و دفاع متهمان به جلسه بعد موکول شد.

پدر مرحوم محسن روح‌الامینی تصریح کرد: ان‌شاءالله روند دادگاه از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شدو ما نیز در دادگاه حرف‌هایمان را زدیم و بعضی از دوستان هم متقابلا صحبت‌های‌شان را مطرح کردند و از بازگویی اتفاقات بازداشتگاه کهریزک متاثر بودند.

روح‌الامینی با تاکید بر اینکه «معاونت در قتل نیز به یکی از متهمان تفهیم شد» ادامه داد: به عنوان مظلوم امیدوارم رسیدگی به این پرونده هر چه زودتر تمام شود. این درحالی است که در کیفرخواست اولیه صادر شده از سوی دادستانی تهران در موضوع اتهام معاونت در قتل برای متهمان این پرونده قرار منع تعقیب صادر شده بود.

۱۳۹۱/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...