نسخه چاپی

لشگركشی جدید عربستان به بحرین

منابع عراقی از ورود دهها دستگاه خودرو حامل نظامیان گارد پادشاهی عربستان به بحرین برای مشاركت در سركوب اعتراضات مسالمت آمیز مردم بحرین كه همچنان ادامه دارد، پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عراقی فاش کردند خودروهای نظامی حامل نظامیان سعودی وابسته به گارد ملی عربستان از طریق پل ارتباطی میان دو کشور وارد بحرین شدند.

این منابع خاطر نشان کردند اتوبوسهای حامل نظامیان به همراه نفربرهای نظامی صبح سه شنبه از عربستان وارد بحرین شدند.

به گفته این منابع، تعدادی نفربر که حامل نظامیان سعودی بودند به همراه چندین دستگاه اتوبوس حامل سربازان و نظامیان گارد پادشاهی رژیم عربستان از پل ارتباطی میان عربستان و بحرین عبور کردند و به بحرین رسیدند.

این منابع تصریح کردند ورود تجهیزات و نظامیان جدید از سوی عربستان به بحرین برای سرکوب تظاهرات و اعتراضات مسالمت آمیزی صورت می گیرد که مردم بحرین برای دستیابی به حقوق مشروع و ملی خود با وجود ادامه فضای ارعاب و سرکوب به آن ادامه می دهند.

خاطر نشان می شود اعتراضات مردم بحرین با وجود تشدید اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه و حمایت آل سعود و دیگر رژیمهای عربی از آنها همچنان ادامه دارد و در این زمینه طی چند هفته اخیر، چند شهروند بحرینی بر اثر استنشاق گازهای سمی و اصابت گلوله به شهادت رسیده اند، این اعتراضات مسالمت آمیز در حالی با بی رحمی هر چه تمام تر سرکوب می شود، که مدعیان دفاع از حقوق بشر با سکوت کامل در برابر آن، تمام فشارهای خود را بر نظام سوریه به سبب پایداری و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی متمرکز کرده اند.

۱۳۹۱/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...