نسخه چاپی

تذكر به عدم حضور احمدی‌نژاد در مجلس

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: در مقطع حساس كنونی كشور و در شرایطی كه اقتصاد مقاومتی را تجربه می كنیم شاهد تخلف در ارائه بودجه سالانه كشور از سوی دولت هستیم و رئیس جمهور باید شخصا خودش لایحه بودجه را به مجلس بیاورد

به گزارش نما به نقل از مهر، لایحه بودجه سال 1392 کشور صبح امروز در غیاب رئیس جمهور توسط لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد.

از صبح امروز نمایندگان در اعتراض به عدم حضور شخص رئیس جمهور برای ارائه بودجه 92و ارائه گزارش عملکرد اجرای برنامه پنج ساله پنجم توسعه تذکراتی به هیات رئیس مجلس اعلام کردند.

کمال پیر موذن نماینده مردم اردبیل به عنوان اولین نماینده در تذکر خود اظهار داشت: دولت موظف است از هر گونه خود کامگی پرهیز کند و رئیس جمهور نیز سوگند یاد کرده است که از خودکامگی بپرهیزد و طبق قانون اساسی رئیس جمهور در حدود اختیارات خود در برابر ملت و رهبر مسئول است.

پیرموذن گفت: در آئین نامه مجلس آمده است شخص رئیس جمهور مکلف است گزارش برنامه پنجم توسعه را همراه با لایح بودجه تا 15 آذر ماه ارائه کند و در حالی که شرایط اقتصادی کشور حساس است و اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته ایم شاهد تخلف در ارائه لایحه بودجه هستیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید خودش بیاید و قانون را ارائه دهد. ما در جلسه گذشته به وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد دادیم و به ندای رهبری که تعامل همکاری بیشتر قوا را می خواستند، لبیک گفتیم.

نماینده اردبیل خطاب به ابوترابی گفت: از شما می خواهم با رئیس جمهور تماس گرفته از وی بخواهید خودش لایحه را به مجلس بیاورد و گزارشی ارائه دهد و لبیک خود را به فرمایشات اخیر رهبری اعلام کند.

این نماینده همچنین بااشاره به توهین روز گذشته یکی از نمایندگان تهران در صحن مجلس به خبرنگاران گفت : به عنوان نماینده ملت از جسارتی که یکی از همکارانم در جسله علنی دیروز به خبرنگاران شریف ملت و کشور داشت، عذر خواهی می کنم.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...