نسخه چاپی

پرداخت عیدانه پیشنهاد رهبر انقلاب بود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به افزایش هزینه های زندگی مردم، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشنهاد داشتند كه در روزهای پایانی سال بستری برای كمك به مردم ایران فراهم شود.

به گزارش نما به نقل از فردا، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت مبلغ عیدانه به حساب افراد سرپرست خانوار، عنوان داشت: با توجه به افزایش هزینه های زندگی مردم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشنهاد داشتند که در روزهای پایانی سال بستری برای کمک به مردم ایران فراهم شود تا مقداری بتواند افزایش هزینه های زندگی را پوشش دهد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در همین راستا دولت و مجلس جلسات مشترکی را برگزار کرده و نهایتا پیشنهادی خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شد تا منابعی به صورت استقراض از صندوق ذخیره ارزی برای کمک به تمامی دهک ها در اختیار دولت قرار گیرد.


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت مبلغ عیدانه پرداختی به برخی گروه ها، عنوان داشت: با توجه به اینکه شناسایی افراد مقداری دشوار بود بر همین اساس برای عموم دهک ها پرداخت مبلغ 85 تا 100 هزار تومان پیش بینی شد که این مبلغ واریز شده است.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...