نسخه چاپی

دو توصیه حداد عادل به روسای قوا

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با ارائه یك توصیه اخلاقی به سیاسیون، روسای قوا، نمایندگان مجلس، وزرا و مسئولان تاكید كرد كه ایجاد آرامش در كشور با توجه به 2 اصل مهم مدیریت و مدارا حاصل می شود.

به گزارش نما، غلامعلی حداد عادل در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ایجاد آرامش در کشور و پرهیز از کش مکش ها، چه رویکردی باید از سوی سران قوا و مسئولان برای تامین نظر رهبری صورت گیرد، اظهار کرد: فکر می کنم عقل و منطق و توجه به تدابیر و راهنمایی های رهبری معظم انقلاب ما را به این نتیجه می رساند که کشور در شرایط فعلی نیاز به آرامش و پرهیز از جنجال دارد.


وی با بیان این که 2 اصل مهم مدیریت و مدارا ما را به هدف مان در شرایط فعلی کشور که پرهیز از تنش و ایجاد آرامش است، می رساند، افزود: کشور همواره نیاز به مدیریت و مدارا دارد؛ به خصوص در شرایط فعلی و چند ماهی که تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باقی مانده است.


مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: توصیه من به سیاسیون، روسای قوا، نمایندگان مجلس، وزراء و مسئولان این است که علاوه بر توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت و عدم برهم زدن آرامش در کشور از 2 اصل اساسی و مهم مدارا و مدیریت غافل نشوند.


حداد عادل تصریح کرد: مسئولان در شرایط فعلی کشور حداکثر تلاش خود را تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای رعایت اخلاق و جلوگیری از ایجاد تنش در جامعه به کار ببندند.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...