نسخه چاپی

برنامه‌ریزی آل سعود برای انتخابات ایران

پایگاه نهرین نت از دیدارهای سفرای عربستان و قطر در پاریس با «مریم رجوی» خبر داد. منابع آگاه خبر دادند كه این گروهك تروریستی از سازمان‌ها و موسسات وهابی مستقر در كشورهای حاشیه خلیج فارس برای مشاركت و حمایت از توطئه «2103؛ سال تغییر در ایران» دعوت به عمل آورده است.

به گزارش نما به نقل از وطن امروز، عناصر گروهک تروریستی مجاهدین خلق که حدود 35 سال است در توهم براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می‌برند و در این خیال باطل همچنان دست و پا می‌زنند، بعد از همکاری با کشورهای سلطه‌گر غربی در فتنه 88 ، این بار در تلاش هستند در انتخابات آتی ریاست جمهوری اسلامی ایران که قرار است در خرداد ماه 1392 برگزار شود، دست به فتنه‌انگیزی بزنند هرچند این بار هم مانند 35 سال گذشته نتیجه‌ای جز شکست عایدشان نخواهد شد.


سران گروهک تروریستی نفاق در راستای این خیال باطلشان با شخصیت‌های وهابی در کویت، عربستان و قطر تماس گرفتند تا بتوانند هماهنگی‌هایی را بین این گروهک تروریستی و جریان وهابی با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.


شایان ذکر است؛ «مبارک الوعلان» یکی از نمایندگان مجلس الامه کویت در کنفرانسی که اخیرا گروهک تروریستی منافقين در پاریس برگزار کرد، حضور داشت و به صراحت و روشنی اعلام کرد که جریان وهابی در تلاش است همه امکانات لازم را برای گروهک تروریستی منافقين ایجاد کند تا در نتیجه نظام ایران را به سقوط بکشانند.


از سوی دیگر «ولید الطباطبایی» یکی دیگر از نمایندگان تندرو وهابی کویت که با دستگاه جاسوسی عربستان نیز روابط بسیار نزدیک و خوبی دارد، در ماه آگوست 2011 با سرکرده‌های این گروهک تروریستی بنابر دعوتی که این گروهک در چارچوب تماس‌های مستمر با شخصیت‌های وهابی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عمل می‌آورد، دیدار کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...