نسخه چاپی

درخواست جامعه روحانیت از كاندیداها

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه این توصیه جامعه روحانیت به كاندیدای اصول گرا این است كه كسانی كه اقبال مردمی ندارند، كنار رفته و به كمك كسانی بیایند كه در نظر سنجی ها آرا بیشتری كسب كرده اند، گفت: عده ای از اصول گرایان به لحاظ شخصیتی، شاخص های لازم را برای ریاست جموری دارند اما شانس رای آوری آن ها كم است.

به گزارش نما، حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با مهر با بیان اینکه جامعه روحانیت با کاندیدای احتمالی اصولگرایان رایزنی می کند، گفت: توصیه ما به اصولگرایان نظر سنجی در میان کاندیداهای احتمالی و انتخابات شخصی است که اقبال بیشتری در میان مردم داشته باشد.

عضو جامعه روحانیت در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تشکل ها اعلام کرده اند کاندیداهای خود را برای تعیین صلاحیت به جامعتین ( جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ) معرفی می کنند، سازو کار و مکانیزم جامعه روحانیت برای انتخاب و معرفی کاندیدای اصلح از میان آنان چیست، گفت: از هر طرحی که منجر به وحدت میان اصولگرایان شود، استقبال می کنیم، وظیفه اصلی جامعه روحانیت به وحدت رساندن اصول‌گرایان است، البته بستگی به این دارد که چه میزان اصولگرایان برای رسیدن به وحدت تلاش کنند.

تقوی ادامه داد: توصیه می کینم اصولگرایانی که شایستگی لازم را برای در دست گرفتن پست ریاست جمهوری داشته، در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند..

وی تاکید کرد: در جامعه روحانیت شاخص های وجود دارد که بر طبق آن که به هر یک از کاندیدای اصول گرا امتیاز می دهیم که بخشی از آن بر طبق منشور وحدت که در مجلس نهم تدوین شده است و بر طبق آن تصمیمی گیری می کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با بیان اینکه توصیه جامعه روحانیت به کاندیداهای اصول گرا این است که کسانی که اقبال مردمی ندارند، کنار رفته و به یاری کسانی بیایند که در نظر سنجی ها آرا بیشتری کسب کرده اند، ادامه داد: عده ای از اصول گرایان به لحاظ شخصیتی، شاخص های لازم را برای ریاست جمهوری دارند اما شانس رای آوری آنها کم است.

تقوی با بیان اینکه تعدادی از کاندیدای احتمالی اصول گرا با اعضای جامعه روحانیت دیدار داشته و این دیدار ها هم چنان ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت در این دیدار ها نظرات نامزدهای احتمالی را بررسی می کند تا با توجه به شاخص ها به وحدت میان اصول گرایان برسید.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...