نسخه چاپی

مفتی قدس: انتفاضه سوم آغاز شده است

عکس خبري -مفتي قدس: انتفاضه سوم آغاز شده است

مفتی قدس با تاكید بر اینكه انتفاضه سوم از داخل مسجد الاقصی شكل گرفته است، اعلام كرد كه هیچ كس نمی‌تواند پیش‌بینی كند كه در روزهای آتی چه رخ خواهد داد، چرا كه آشوب و ناآرامی تمام منطقه را منفجر خواهد كرد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه عربستانی الشرق، شیخ محمد حسین، مفتی شهر قدس نسبت به پیامدهای جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و شهر قدس هشدار داده و این رژیم را مسوول اصلی نابسمان شدن اوضاع خواند.

شیخ محمد حسین خاطرنشان کرد: یورش به مسجد الاقصی در چارچوب یک‌ سری تدابیر برنامه ریزی شده صورت گرفت که با حفاری در زیر مسجد و اطراف دیوار البراق و سپس تخریب خانه‌ها در مناطق قدس آغاز شد که با شکل‌گیری انتفاضه سوم پایان می‌یابد، انتفاضه‌ای که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل حمایت از اسرائیل مسوولیت آن را بر عهده دارد.

روزنامه الشرق به نقل از عکرمة صبری، رئیس هیات عالی اسلامی و خطیب مسجد الاقصی نیز نوشت: مسجد الاقصی تنها متعلق به فلسطینی‌ها نیست و تمام مسلمانان باید از آن دفاع کنند و باید بدانند که زمان آن فرا رسیده است تا به یاری مسجد الاقصی بشتابند.

صبری خاطرنشان کرد: این یورش‌ها اولین و آخرین اقدامات جنایتکارانه اسرائیل نیست. اسرائیلی‌ها به مسجد الاقصی چشم طمع دوخته‌اند.

وی نسبت به خطرات علیه شهر قدس و پیامدهای وخیم قصد و غرض‌های اسرائیلی‌ها در قدس هشدار داد.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...