نسخه چاپی

داگان: در صورت حمله به ایران سیل موشك‌ها اسرائیل را می برد

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی كه تل‌آویو به ایران حمله كند صدها موشك همانند سیل به سوی اسرائیل شلیك خواهد شد.

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی که تل‌آویو به ایران حمله کند صدها موشک همانند سیل به سوی اسرائیل شلیک خواهد شد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، "مئیر داگان" رئیس سابق موساد گفت که اگر ایران بخواهد به مرحله تولید سلاح اتمی برسد مثلا غنی سازی اورانیوم تا 90 درصد، اسرائیل آگاه خواهد شد.
داگان گفت در این مرحله اگر جامعه جهانی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکرده باشد، در آن صورت اسرائیل باید به سایت‌های هسته ای ایران حمله کند.
داگان که در بیمارستان حیفاء صحبت می‌کرد، گفت که اسرائیل هم اکنون نباید به ایران حمله کند و حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران باید آخرین گزینه باشد.
رئیس سابق موساد ادامه داد که نیروی هوایی اسرائیل توانایی آسیب زدن جدی به سایت‌های هسته ای ایران را داراست اما هشدار داد که چنین حمله‌ای عواقب جدی برای اسرائیل به همراه خواهد داشت.
وی پیش‌بینی کرد در صورتی که اسرائیل به ایران حمله کند صدها موشک همانند سیل از سوی حزب‌الله و دیگر گروه‌های وابسته به ایران در نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک خواهد شد.
رئیس سابق موساد اخیرا در مصاحبه با با برنامه "60 دقیقه" شبکه خبری سی‌بی‌اس، مواضع خود را مبنی بر اینکه اکنون وقت حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست، بار دیگر تکرار کرده بود.
داگان قبلا نیز مخالفت خود را با تجاوز پیش‌دستانه تل‌آویو به ایران ابراز داشته بود و هشدار داد که اگر حمله در وقت خود صورت نپذیرد، منجر به نتایج فاجعه‌باری خواهد شد.

۱۳۹۱/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...