نسخه چاپی

در دومين كشور شيعي جهان صورت گرفت!

تحقیر دانش آموزان محجبه در جمهوری آذربایجان

استفاده از الفاظ ناشایست توام با بلند نمودن صدای خود بر سر این دانش آموز محجبه، موجب ترس و وحشت و گریه وی شده است. به گفته شاهدین با اینكه دانش آموز نگون بخت از ترس و وحشت تنش به لرزه درآمده و اشك از چشمانش جاری شده بود، اما فحاشی معاون مدرسه همچنان ادامه داشت.

در ادامه روند اقدامات اسلام ستیزانه حاکمیت باکو و تصویب قانون منع حجاب در مدارس متوسطه این کشور که موجی از اعتراضات مردمی را در شهر های مختلف این کشور برانگیخت، این بار حاکمیت جمهوری آذربایجان طرح تحقیر دانش آموزان محجبه را با منظور اجرایی نمودن این قانون ضداسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

فاظله مراد اوا، معاون مدرسه شماره 252 در قصبه باکی خان اف، از قصبه های منطقه صابونچی، دانش آموزان محجبه این کشور را با الفاظ ناشایستی مورد عتاب قرار می دهد.

144924_500.jpg


 این معاون مدرسه که بعنوان معلم نیز در همانجا فعالیت می کند، خطاب به یکی از دانش آموزان محجبه گفته است « این زباله را از سرت بردار». وی پس از اظهار این مطلب، افزود: اگر میخواهی به مدرسه بیایی باید این روسری را از سرت برداری. تو نمی توانی با این زباله ای که در سر داری در کلاس درس حاضر شوی.
استفاده از الفاظ ناشایست توام با بلند نمودن صدای خود بر سر این دانش آموز محجبه، موجب ترس و وحشت و گریه وی شده است.
به گفته شاهدین با اینکه دانش آموز نگون بخت از ترس و وحشت تنش به لرزه درآمده و اشک از چشمانش جاری شده بود، اما فحاشی معاون مدرسه همچنان ادامه داشت.
برخورد معاون مدرسه با این دانش آموز به حدی شدید بود که گویا وی جرم نابخشودنی و یا قتلی انجام داده باشد، حال آنکه تنها گناه این دانش آموز آذری، حفظ حجاب و تبعیت از دستورات دین مبین اسلام است.
با اینکه بیش از 95 درصد مردم جمهوری آذربایجان را مسلمانان تشکیل می دهند و به لحاظ جمعیتی دومین کشور شیعی جهان به حساب می آید، اما در سایه دشمنی حاکمیت مستبد این کشور با اسلام، روز به روز آزادی های مدنی مردم مسلمان این کشور با بهانه های مختلف سلب گردیده، اقدامات ضداسلامی حاکمیت این کشور وارد مراحل جدیدتری می شود.
به نظر می رسد حاکمیت مستبد جمهوری آذربایجان در ادامه روند اقدامات اسلام ستیزانه خود و تصویب قانون منع حجاب در مدارس متوسطه این کشور که موجی از اعتراضات مردمی را در شهرها و مناطق مختلف برانگیخت، این بار طرح تحقیر دانش آموزان محجبه را به منظور پیاده ساختن قانون ضداسلامی منع حجاب در مدارس، در دستور کار خود قرار داده است.منبع:بولتن

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...