نسخه چاپی

بنا سكوتش را شكست

عکس خبري -بنا سکوتش را شکست

مربی سابق تیم ملی كشتی فرنگی ایران پس از پنج ماه، سكوت خود را شكست و گفت: دیگر به كشتی بر نمی گردم.

به گزارش نما،محمد بنا صبح امروز در حاشیه افتتاح سالن کشتی فرنگی به نام "محمد بنا" در نسیم شهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جهان نیوز اظهار داشت: اصرار نکنید راجع به کشتی اظهار نظر نمی کنم. امروز هیچ نهادی در افتتاح این سالن حضور ندارد و من فقط به عشق بچه های اینجا آمده ام و در مورد کشتی فرنگی و نایب قهرمانی در جام جهانی نمی خواهم حرفی بزنم.

بنا با بیان اینکه برنامه ریزی های ما مقطعی است، افزود: مگر ما قهرمان المپیک شدیم چه گلی بر سرمان زدند. مگر کشتی آزاد قهرمان شد و کشتی فرنگی نایب قهرمان شد اتفاقی می افتد؟

وی تصریح کرد: مشکل ما این است که مدیرانی سر کارند که ورزشی نیستند. فقط نوک بینی خود را می بینند و دنبال برنامه ریزی نیستند.

مربی نامدار کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه با این برنامه ریزی کشتی ما به جایی نمی رسد، خاطر نشان کرد: هر بار یک مدیر می آوریم و بعد از مدت کوتاهی او کنار می گذاریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر شروط شما پذیرفته بشود به کشتی بر می گردید؟ افزود: هیچ شرطی ندارم دیگر نمی خواهم به کشتی برگردم. من الان آرامش دارم، آرامش من را خراب نکنید تا جایی که توانستم و توان داشتم برای کشتی ایران کار کردم.

بنا در پایان اظهار داشت: چهره های بزرگی در کشتی وجود دارند، بروند سراغ آنها و آنها را به کشتی بیاورند.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...