نسخه چاپی

خبر خوب مشایی به خبرنگاران

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره حضورش در انتخابات، تنها سكوت كرد.

به گزارش نما، اسفندیار رحیم مشایی مشاور رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا دیدارها و سفرهایی را در دستور کار خود قرار داده‌اید؟ اظهار داشت: هر وقت تقاضای ملاقاتی از سوی کشورهای دیگر صورت گیرد ما تبعاً دیدار داریم و با همکاری وزارت خارجه بنا داریم سفرهایی را داشته باشیم.

مشاور رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر بحث‌های انتخاباتی و شعارهایی همچون زنده‌باد بهار فقط سکوت کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که علت هجمه‌ها علت شخصیت شما چیست؟ گفت: آیا شما خبرنگاران این هجمه‌ها را بد می‌دانید یا خوب؟

خبرنگاری پرسید ما منتظر پاسخ شما هستیم که وی جواب داد: مگر بنده باید کیلویی پاسخ بدهم؟

مشایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند رقیب جدی ما در انتخابات آقای مشایی است و آقای شریعتمداری نیز این حرف را مطرح کرده‌اند، افزود: جدی نگیرید.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد همچنین در پاسخ به سوال مجددی درباره کاندیداتوری‌اش با لبخند گفت: این اصلاً یعنی چه؟

خبرنگار دیگری از وی خواست تا یک خبر خوب به خبرنگاران بدهد که مشایی خطاب به خبرنگاران گفت: خبر چه دارید؟

مشایی درباره زمان سفرهای آفریقایی یادآور شد: تا آنجایی که بنده خبر دارم این سفرها در فروردین است و این هم یک خبر خوب.

مشاور رئیس جمهور در واکنش به این سوال که شما اولین بار است که برای مدت‌ها در جلوی دوربین‌ها قرار می‌گیرد، آیا این معنی خاصی دارد؟ گفت: هیچ معنی خاصی ندارد.

مشایی درباره جایزه اسکار به فیلم آرگو و سیاسی بودن اسکار اظهار داشت: من اصولاً عادت ندارم که حرفهایی را مطرح کنم که یک قضاوت کلی باشد، اینکه سیاست نقش دارد تردیدی در آن نیست اما اینکه هر اقدامی حتماً و صد‌در صد سیاسی است اینطور نمی‌شود قضاوت کرد.

مشاور رئیس جمهور اضافه کرد: این فیلم را ندیده‌ام اما شنیده‌ام که علیه ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که این فیلم هوش ایرانیان را زیر سوال برده است، گفت: اگر هوش ما را زیر سوال برده باشد خطای بزرگی کرده است چون در دنیا نمی‌پسندند که هوش ما زیر سوال برود.

مشایی درباره جشنواره صدای بهار در آستانه نوروز اظهارداشت: من اطلاعات ریز را ندارم اما آقای رئیس جمهور گفت که امسال باید متفاوت باشد.

مشاور رئیس جمهور یادآور شد: این جشنواره باید جاذبه بیشتری داشته و مشارکت مردم نیز بیشتر باشد یاد نوروز و عید شادکننده است و اگر برنامه‌هایی در این فصل اجرا شود که شادی را بیشتر کند در جامعه اثر مطلوبی داشته و مردم بیشتر احساس شادی می‌کنند.

مشایی با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که می‌خواهد به سمت تعالی برود و کارهای بزرگ انجام داده و به اهداف مهم برسد باید شاد و با نشاط باشد، گفت: جامعه منفعل و افسرده نمی‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.منبع:فارس

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...