نسخه چاپی

تلاش برای آشتی رویانیان و كفاشیان

عکس خبري -تلاش براي آشتي رويانيان و کفاشيان

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به منظور حل اختلافات و برخی سوءتفاهمات به وجود آمده قصد دارد با برگزاری جلسه‌ای میان رویانیان و كفاشیان مشكلات را برطرف كند.

به گزارش نمابه نقل از فارس، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پی افزایش اشتباهات داوری و آنچه که نامش اجحاف در حق پرسپولیس تلقی شده موضوعاتی را طی هفته جاری در رسانه‌ها مطرح کرده و حتی کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر را به هیئت‌مدیره در جلسه‌ای پیشنهاد داد.

انتقادهای رویانیان از دپارتمان داوری و مسئولان فدراسیون با واکنش کمیته انضباطی و برخی از مسئولان فدراسیون همراه شد. در چنین شرایطی فداحسین مالکی، ریاست هیئت‌مدیره پرسپولیس قصد دارد ظرف چند روز آینده با رایزنی‌هایی که انجام داده با برگزاری جلسه‌ای بین کفاشیان، رویانیان اختلافات به وجود آمده را حل و فصل کند.

رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس بر این باور است که با برگزاری این جلسه طرفین می‌توانند انتقادها و گلایه‌های موجود را در فضایی صمیمانه مطرح کنند و به نتیجه مطلوبی برسند.

مالکی معتقد است بروز این اختلافات بین مدیران ارشد فدراسیون و پرسپولیس به نفع فوتبال کشور نیست. این نشست به زودی با حضور مالکی، رویانیان و کفاشیان برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...