نسخه چاپی

گاف بزرگ در بازی تراكتورسازی و الجزیره+ عكس

عکس خبري -گاف بزرگ در بازي تراکتورسازي و الجزيره+ عکس

بهره برداری سیاسی از فوتبال بار دیگر در تبریز جنجال ساز شد.

تراکتورسازی تبریز تیمی محبوب است. نه فقط در آذربایجان که تمام ایران این تیم خوب و هواداران پرشورش را دوست دارند و خوشحالند که در اولین گام آسیایی برابر نماینده امارات به برتری رسید.

هواداران تبریزی با عشق و علاقه ای مثال زدنی ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق می کنند اما هر ازگاهی نیز اتفاق هایی رخ می دهد که تاسف برانگیز است.

عده سودجو و جدایی طلب مدت هاست که از این عشق سواستفاده کرده و با سر دادن شعارهای سیاسی و یا برافراشتن پرچم دیگر کشورها، هواداران تراکتورسازی را تحریک می کنند.

این بار نیز در بازی تراکتورسازی برابر امارات اتفاقی نامبارک رخ داد و بنری بزرگ در ورزشگاه رویت شد که خواندن نوشته روی آن دل هر ایرانی را به درد می آورد. به ویژه آنکه حریف نماینده ایران، تیمی از امارات بود،‌ کشوری که ادعای مالکیت جزایر سه گانه ایرانی را دارد و بی شک تماشای جمله "آذربایجان ایران نیست" از سوی اماراتی ها هرگز به سود ایران و ایرانی نیست.

معلوم نیست مسئولان تراکتورسازی و ورزشگاه چطور اجازه داده اند این بنر بزرگ وارد ورزشگاه شود و بدتر آنکه چطور تصویر آن در رسانه ملی پخش شد اما امید می رود در بازی های آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا،‌ از تکرار چنین اتفاقات ناگواری جلوگیری شود.

nf00197987-1.jpg

منبع:نامه

۱۳۹۱/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
ياشاسين ايراني آذري
0
0
۱۳۹۱/۱۲/۹
من بعنوان يک آذري و ازهمه مهمتر يک ايراني آذري واقعا متاسفم.قاجارها به اندازه کافي وطن فروشي کرده اند ما بايد فکر بازپس گيري باشيم نه فروش دوباره خوش غيرت ها
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...