نسخه چاپی

عرضه پسته 30 هزار تومانی از امروز در تهران

عکس خبري -عرضه پسته 30 هزار توماني از امروز در تهران

معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: از امروز علاوه بر نمایشگاه‌های بهاره سطح استان، در 270 مركز آجیل فروشی، پسته 30هزار تومانی توزیع می شود .

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، نعمت الله ترکی اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه ای که روز چهارشنبه با انجمن پسته ایران منقعد شد، علاوه بر نمایشگاه های بهاره، از امروز در 270 مرکز آجیل فروشی، پسته با نرخ 30 هزار تومان ارائه می‌شود.

وی افزود: ارائه پسته تک نرخی هیچ محدودیتی ندارد، لذا در روز اول اجرای این طرح تا کنون 100مرکز اعلام درخواست و همکاری داشته اند.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران در خصوص خبر اعلام کمبود پسته در فروشگاه زنجیره‌ای توسط برخی از خبرگزاری ها نیز تصریح کرد: مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکنون به ما مراجعه نکرده‌اند اما توزیع پسته هیچ محدودیتی ندارد و اتحادیه خشکبار و پسته ملزم شده‌اند تا به میزان لازم پسته در اختیار نمایشگاه‌ها بگذارند .

ترکی ضمن تکذیب خبر کمبود پسته در این مراکز بر تشدید نظارت به بازار پسته تاکید کرد و گفت: بازرسان ما بر نظارت‌های خود ادامه می‌دهند و قیمت‌ها را به طور مداوم رصد می‌کنند با این حال اگر فاکتور فروشنده ای مربوط به خرید قبل از توزیع پسته 30هزار تومانی باشد، مشکلی نیست، اما اگر مرکزی پسته تک نرخی را با قیمت بیشتر عرضه کند، قطعا جریمه می شود.

به گفته معاون استاندار تهران، پسته اعلام شده با نرخ 30هزار تومان با کیفیت مطلوب و از نوع پسته فندقی است.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...