نسخه چاپی

دیدار آیت‌الله لاریجانی با علمای گلستان + تصاویر

دیدار با روحانیون و ائمه جمعه شیعه و سنی استان گلستان به عنوان آخرین دیدار رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف مردم دقایقی قبل در حوزه علمیه امام خمینی گرگان آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، این دیدار با حضور جمع زیادی از علما و روحانیون شیعه و سنی از نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات و نهادهای استان نیز در این نشست حضور دارند.



1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg


 طبق گزارش فوق، آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار با دغدغه‌های علما و روحانیون استان گلستان در خصوص مسائل مهم کشور و استان آشنا می‌شود.

بر این اساس، وی نیز نظرات مهم و کارشناسی خود در خصوص این مسایل را به اطلاع حاضران در جلسه می‌رساند.

خبرهای دریافتی از محل دیدار نخبگان با آیت‌الله آملی لاریجانی حاکی از این است که در این نشست صمیمی موضوعات مهم و قابل توجهی در راستای توسعه کشور و استان گلستان به ویژه در چارچوب منویات مقام معظم رهبری مطرح می‌شود.

لازم به ذکر است رئیس قوه قضائیه پس از ورود به گرگان تاکنون با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، قضات و کارکنان دادگستری و مدیران استان دیدار و با نقطه نظرات آن‌ها آشنا شد.

همزمان با این دیدارها یک هیئت پنج نفره به نمایندگی از آیت‌الله آملی لاریجانی شب گذشته در مساجد گرگان با مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

علاوه بر این برای آشنایی با مشکلات مردم شهرستان‌ها نیز وی یک هیئت هفت نفره از مسئولان عالی رتبه قضایی را به این شهرستان‌ها اعزام کرد.

پس از این دیدار جلسه مسئولان عالی قضایی در محل دادگستری کل استان گلستان برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...