نسخه چاپی

سردار جعفری:‌ فتنه ٨٨ خطرناك‌تر از جنگ ٨ ساله

فرمانده كل سپاه گفت: فتنه ۸۸ را نباید دست كم گرفت؛ چراكه بسیار خطرناك‌تر از جنگ هشت ساله بود.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در جمع بسیجیان استان بوشهر اظهار کرد: وظیفه ما توصیه به حق و صبر است و تنها ایمان داشتن کافی نیست و انجام عمل صالح هم بسیار مهم است و ایمان بدون عمل صالح نزد خدا ارزش چندانی ندارد.

وی ادامه داد: این عمل صالح در کمک به مردم و اخلاق نیکو و صبر و استقامت نمود پیدا می‌یابد.

وی با اشاره به دلاوری و رشادت شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیامی که خون شهید برای ما دارد مربوط به جوانان و تمام مردم غیور ایران اسلامی است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اکنون سایه اسلام، نظام و قدرت اسلامی بر سر مردم است و همه این‌ها مدیون هدایت‌های الهی است و ما نیز باید قدردان باشیم و بدانیم که حق خدا و شهیدان را ادا کنیم.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران تمام فشارهای دشمن را تحمل می‌کنند و این استقامت باید استمرار داشته باشد.
وی گفت: جنگ هشت ساله نعمت بود؛ چراکه در آن حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی به جهان معرفی و صادر شد و اکنون باید کمک کنیم انقلاب اسلامی در جهان بیش از گذشته به اهدافش نزدیک شود و در کره خاکی گسترش یابد.

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که «جمهوری اسلامی ایران بدون نقش رهبری و ولایت نمی‌تواند به اهدافش برسد» گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مردم از فتنه ۸۸ سربلند بیرون آمدند و پیامی که در ۹ دی برای جهان صادر کردند پیامی ارزشمند و دانستن حق ولایت فقیه در جمهوری اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان، خانواده شهدا و بسیجیان و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند با نیت خالص پای انقلاب مانده و خواهند ماند و سختی‌ها و فشارهای دشمن را تحمل می‌کنند.

وی گفت: باید آگاهی، بصیرت، تحلیل، آینده‌نگری خود را از آینده انقلاب و اسلام عمیق‌تر کنیم تا ایمان خود را بالاتر برده باشیم.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...