نسخه چاپی

تحصن كودكان غزه در همبستگی با اسیران

عکس خبري -تحصن کودکان غزه در همبستگي با اسيران

ده‌ها تن از كودكان غزه‌ با تحصن در داخل قفس آهنی در جنوب غزه همبستگی خود را با چهار تن از اسیران فلسطینی كه از ماه‌ها قبل در زندان‌های صهیونیستی در اعتصاب غذا به سر می‌برند، نشان دادند.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بر بالای این قفس آهنی تصاویر اسیران اعتصاب غذا کننده که به خاطر پایداری‌شان در جریان جنگ معده‌های خالی به قهرمانان ملی فلسطین تبدیل شده‌اند، قرار داده شده بود.

ده‌ها تن از این کودکان که در میدان العوده واقع در شهر رفح در جنوب غزه گرد آمده بودند، شعارهایی همراه با خشم و ناراحتی علیه رژیم صهیونیستی سر داده و برخی از آنها انتقام گیری و حمایت از اسیران دربند زندان‌های صهیونیستی را خواستار شدند.

این کودکان که به دعوت جنبش مقاومت اسلامی "حماس" شاخه رفح تحصن کرده بودند، شعار می‌دادند "ملت خواستار آزادی اسیران است" و "ای بزدلان جهان، اسیران نماد مساله فلسطین هستند".

این کودکان شعله‌ور شدن انتفاضه مردمی گسترده به منظور حمایت از اسیران و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه آنها را خواستار شدند و به اسیران وعده دادند که تا آزادی آنها از زندان‌های صهیونیستی آرام نخواهند نشست.

شمار اسیران اعتصاب غذا کننده فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به 11 تن رسیده است که مهمترین آنها ایمن شراونه و سامر عیساوی هستند و در همین راستا، اخیرا فعالیت‌های همبستگی آمیز متعددی در شهرهای مختلف کرانه باختری و غزه به راه افتاده است.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...