نسخه چاپی

هیچ نهادی در انتخابات نظام‌پزشكی دخالت نكرد

عکس خبري -هيچ نهادي در انتخابات نظام‌پزشکي دخالت نکرد

عضو هیئت بورد جامعه جراحی كشور با اشاره به انتخابات اخیر نظام‌پزشكی و برخی اظهارات در خصوص این انتخابات، گفت: هیچ نهادی در انتخابات نظام پزشكی كشور دخالت نكرده و آنچه انجام شد كاملاً قانونی بود.

محمد علی محققی عضو هیئت بورد جامعه جراحی کشور و معاون سابق آموزشی وزارت بهداشت در خصوص انتخابات اخیر نظام‌پزشکی و برخی اظهارات و حواشی آن اظهار داشت: نظام پزشکی سازمانی صنفی است که در درجه اول وظیفه دفاع از حقوق سلامت مردم ایران و سپس وظیفه دفاع از حقوق پزشکان را دارد که در این روزها به صورت کاملاً صنفی عمل می‌کند.

محققی افزود: نظام‌پزشکی قانونی دارد که مصوب مجلس شورای اسلامی است و آیین‌نامه اجرایی آن نیز به تصویب وزارت بهداشت رسیده است و همه شئون قانونی نیز برای اجرای انتخابات آن تعیین شده است.

وی با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات نظام‌پزشکی کاملاً بر اساس قانون انجام شد، گفت: هیچ مباحث سیاسی در این انتخابات نقش نداشت و همه کارها بر اساس قانون بود هرچند برخی تلاش می‌کنند آن را به یک موضوع سیاسی اجتماعی تبدیل کنند.

معاون سابق وزارت بهداشت با بیان اینکه مشارکت در این دوره از انتخابات بسیار خوب، آگاهانه و نسبت به سالهای گذشته بهتر بود، تصریح کرد: امیدواریم این سازمان در آینده نیز بتواند به وظایف اصلی خودش عمل کند.

محققی در پایان در خصوص برخی اظهارات مبنی بر دخالت برخی نهادها در این دوره از انتخابات نظام‌پزشکی با رد این موضوع، گفت: هیچ نهادی از نهادهای قانونی کشور هیچ دخالتی در این دوره از انتخابات نداشته است.منبع:فارس

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...