نسخه چاپی

پایان‌مهلت ثبت‌نام‌ كارشناسی ناپیوسته ۹۲

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون مشترك كارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌های آزاد و دولتی در روز شنبه، گفت: تاكنون بیش از ۴۵ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام كرده‌اند.

به گزارش نما،‌ حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون مشترک کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها فقط به صورت اینترنتی تا روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ادامه دارد، اظهارکرد: کلیه متقاضیان باید در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است نسبت به دریافت رمز ورود اقدام و سپس ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به تجمیع آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌های آزاد و دولتی، گفت: داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در رشته محل‌های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد باید از طریق سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت‌نام کنند.

توکلی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود هر چه سریعتر در مهلت باقی مانده برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته، گفت:‌ براساس‌ برنامه‌ زمانی‌ پیش‌بینی‌ شده‌، آزمون‌ پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به دوره کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۲ با توجه به رشته امتحانی داوطلبان در صبح و یا بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...