نسخه چاپی

رد پای فمنیسم و یكه تازی زنان در صدا و سیما

متاسفانه در سریال "زمانه" جاه طلبی و یكه تازی زنان و به نوعی فرهنگ منحط فیمینیستی ، تبلیغ شد ومكر و حیله زنان و حركات جلف وزننده زنانه بهمراه ارتباط و خلوت كردن آنان با مردان نامحرم به نمایش درآمد.

به گزارش نما به نقل از بولتن، با توجه به اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی نقش و تاثیر فراوانی در فرهنگ سازی جامعه دارد، لازم است که دقت و نظارت و توجه بیشتری نسبت به تولیدات و برنامه های خود داشته باشد، ولی متاسفانه هر از چند گاهی بر اثر غفلت و بی توجهی مسئولین، برنامه یا سریالی روی آنتن میرود که بدآموزی دارد و تاثیرات مخربی بر روی فرهنگ و رفتار جامعه میگذارد و تمام برنامه های خوب و آموزنده سیما را خراب و خنثی می سازد.

در زمانی که جامعه ما بیش از پیش نیاز به امید و نشاط و همدلی و محبت و مهربانی و معنویت و توجه بخدا دارد ، سریالی بنام "زمانه " از راه رسید و بعد از اتلاف وقت میلیونها نفر ، تخم کینه و نفرت و خیانت ودزدی و انتقام و بداخلاقی و ... را در جامعه کاشت .

متاسفانه در زمانی که فساد و بی بند و باری و ارتباط نامشروع زن و مرد در جامعه ما زیاد شده و دلسوزان جامعه را نگران کرده (و البته هیچکس تا کنون از غصه این فاجعه دق نکرده و نمرده)، در این سریال عده ای بر اثر اینکه فهمیدند که داماد ، قبلا ازدواج کرده ، از شدت ناراحتی و غصه مردند ! و برخی تا مرز سکته قلبی پیش رفتند! سیمای جمهوری اسلامی بجای اینکه پیامدهای بد یک زندگی و ارتباط نامشروع را به تصویر بکشد و به مردم نشان دهد که هر کس بدی کند ، به خودش بدی کرده ، کتمان کردن ازدواج ناموفق قبلی را بسیار زشت و زننده و نوعی ننگ و عار جلوه میدهد بطوریکه دو نفر بر اثر شنیدن این فاجعه ! جان دادند.

در کجای شرع و قانون آمده است که کتمان ازدواج قبلی ، جرم و حرام و ننگ وعار است ؟ از سازندگان و متصدیان پخش این سریال سوال میشود " اگر دختر یا پسری ، قبل از ازدواج دائمی ، بطور شرعی و کاملا قانونی به مدت سه ماه ازدواج موقت داشتند وبه هر دلیل تمام شده باشد و در ازدواج مجدد دائمی از هم نپرسند و یا کتمان کنند ، آیا سزاوار است اطرافیان عروس و داماد پس از فهمیدن ماجرا ، اینچنین از غصه دق کنند ! و زندگی آنها را به خاک سیاه بنشانند ؟ "

همین اتفاق و سیاه نمایی حلال خدا ، در ماه رمضان نیزرخ داد و در سریالی بنام "خداحافظ بچه " با دستبند زدن به دستان مردی که دو زندگی تشکیل داده بود و برای هیچیک از دو همسر خود کم نگذاشته بود ،به پایان رسید و باز هم فرهنگ سیاه نمایی ازدواج موقت و زن دوم تقویت شد .

چرا سیمای جمهوری اسلامی حلال خدا را حرام و زشت جلوه میدهد وسیاه نمایی میکند ؟

متاسفانه در این سریال جاه طلبی و یکه تازی زنان و به نوعی فرهنگ منحط فیمینیستی ، تبلیغ شد ومکر و حیله زنان و حرکات جلف وزننده زنانه بهمراه ارتباط و خلوت کردن آنان با مردان نامحرم به نمایش درآمد.

در این سریال طولانی ، امور مذهبی مانند نماز و دعا وتوجه به خدا و مانند آن ، بسیار بی رنگ بود و مجموعا بجز بد آموزی و ترویج فرهنگ انتقام و بداخلاقی و کینه و نفرت ارمغانی نداشت .

متاسفانه میلیونها نفر این سریال را دیدند و این سریال ، اثرات مخرب خود را برجامعه گذاشت و اینگونه نقدها بمانند "نوشدارو بعد از مرگ سهراب است " و عده بسیار کمی این نقدها را دنبال میکنند ، بنابراین پیشنهاد میشود که سیمای جمهوری اسلامی ، قبل از پخش اینگونه سریالها ، با کمک کارشناسان مذهبی ، نظارت و دقت بیشتری روی ساخت وپخش اینگونه سریالها بنمایند و بجای پرداختن به موضوعات منفی و غیر واقعی و بی ارزش ، به موضوعات مثبتی همچون محبت و مهربانی و گذشت و توجه به خدا وآثار آنها در زندگی بپردازد

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...