نسخه چاپی

فیروز كریمی:نشست ‌خبری باعث معصیت می‌شود!

عکس خبري -فيروز کريمي:نشست ‌خبري باعث معصيت مي‌شود!

سرمربی پیكان گفت: به نظر من نشست خبری باعث معصیت شده چرا كه به دلیل شرایط حساس بازی‌ها كسی نمی‌گوید چه مصدومانی دارد و كدام بازیكنان به بازی نمی‌رسند.

به گزارش نما به نقل از فارس، فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل راه‌آهن گفت: انشاءالله ما این بازی را می‌بریم از حریف‌مان شناخت داریم و پس از گذشت 26 هفته تمامی تیم‌ها را می‌شناسیم. الحمدالله مصدومی هم نداریم.

کریمی که انتقاد بسیار زیادی از جلسات کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دارد، عنوان کرد: مخالف برگزاری این جلسات هستم و بارها این موضوع را اعلام کردم. می‌بینیم که با وسایل ورزشی و لباس تمرین اینجا حاضر شدم. هیچ مربی در این کنفرانس‌ها به دلیل شرایط حساس بازی‌ها نمی‌گوید کدام بازیکن را دارد و کدام بازیکن را ندارد. چرا که هر کسی این موضوع را اعلام کند فردا روی آن کار می‌کنیم. به طور مثال اگر مدافع سرعتی در زمین قرار دهند بازیکنی را می‌گذاریم که او مناسب آن بازی باشد. اعتقاد دارم باید این مصاحبه‌ها در زمان دو ساعت مانده به شروع بازی برگزار شود و اگر این طور باشد دیگر مزاحم رسانه‌ها هم نمی‌شویم. چرا که آنها برای پوشش بازی به ورزشگاه می‌آیند و این مصاحبه هم پوشش می‌دهند. به نظر من نشست خبری باعث معصیت شده چرا که به دلیل شرایط حساس بازی‌ها کسی نمی‌گوید چه مصدومانی دارد و کدام بازیکنان به بازی نمی‌رسند.

وی در مورد اینکه علی دایی اعلام کرده فردا کدام بازیکن را در اختیار ندارد، اظهار داشت: شاید این بازیکنانی که می‌گویند نمی‌رسد فردا به بازی برسند. شاید آنها هم مصدوم باشند. اما مصدومیت‌شان تا فردا بهبود پیدا کند. به همین دلیل است که می‌گویم این مصاحبه‌ها چندان مفید نیست.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال اینجا فقط باید صحبت‌های خوبی در تیم‌مان انجام دهیم و من هم اعلام می‌کنم شرایط خوبی داشتیم و از زمین و فضا و هوا و صفا همه خوب بوده است. نمی‌توانیم مسائل مهم را بیان کنیم. و تنها باید به فکر مسائل فرعی باشیم. یک جلسه تمرینی مهم‌مان را امروز از دست دادیم. پیشنهاد می‌کنم آقای تاج که قواعد مدیریتی فوتبال را بسیار خوب بلد است و افتخار همکاری با ایشان را در تیم سپاهان داشته‌ام فکر دیگری بکند چرا که این جلسات کارمان را بسیار سخت کرده است.

کریمی در مورد اینکه شاید برخی از سرمربیان برخلاف او از برگزاری این جلسات راضی باشند، گفت: این مسئله اصلا مهم نیست واینکه من می‌گویم عین عدالت است!

سرمربی پیکان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه سرانجام چه تصمیمی برای زنیدپور به خاطر شادی بعد از گلش مقابل فولاد گرفته است، گفت: بعد از بازی هم شب مسابقه و هم فردای بازی با حسین فرکی صحبت کردم و ایشان به من اطمینان داد، زنیدپور قصد بی‌احترامی به او را نداشته است. همچنین میلاد خدای ناکرده قصد بی‌احترامی به باشگاه فولاد را هم نداشته است. او من را از این مسئله مطمئن کرد. خودم صحنه را ندیده بودم. میلاد پیراهن را برداشته بود و این طور که بازیکنان گفته‌اند وقتی که قصد داشت به زمین برگردد باید پیراهن را بیرون می‌انداخته و نمی‌خواست بی‌احترامی کند. به خاطر فرکی آن تصمیم را گرفته است، اما وقتی خود ایشان اعلام کردند بی‌حرمتی صورت نگرفته به انجام جریمه بسنده کردیم.

وی ادامه داد: حسین فرکی حتی از ما درخواست کرد که او را جریمه نکنیم به هر حال اعتقاد دارم نباید حرمت باشگاه‌ها شکسته شود مخصوصا آقای فرکی که شخص بسیار خوبی هستند و سال‌ها با او رفاقت داشته‌ام.

کریمی در مورد اینکه در صورت سقوط پیکان به لیگ دست اول آیا کادر فنی قبلی را مقصر می‌داند، اظهار داشت: به این سؤال هفته قبل هم جواب دادم چه تیم بماند و چه سکوت کند به همان میزان که ما سهیم و مقصر هستیم کادر فنی قبلی هم سهیم و مقصر است. موضوع واضح و مشخصی است. ابتدا که به پیکان آمده بودم بازی‌های قبلی این فیلم را نگاه نکرده‌ام، اما در این مدت تمامی بازی‌های گذشته را دیدم و معتقدم در خیلی از مواقع پیکان با بدشانسی مواجه شده بود. کادر فنی زحمت زیادی کشیدند. انشاء‌الله در دیدارهای آینده با بدشناسی روبرو نشویم. وقتی من به پیکان آمدم یعنی اعتقاد داشتم این تیم می‌تواند بماند و اگر فکر می‌کردم بد بسته شده نباید قبول می‌کردم.

وی در مورد اینکه با چند تیم رقابت تنگاتنگی برای نماندن دارم، گفت: به نظرم رقابت ما با دو سه تیم است و باید قبول کنیم که فقط شانس پلی آف داریم. اگر بخواهیم با احساس و ساده لوحانه به موضوع نگاه کنیم، فقط می‌توانیم بگوییم شانس کسب سهمیه آسیا را داریم. اگر از 7 بازی 21 امتیاز بگیریم و یکی دو تا از بازی‌هایمان به مسائلی مثل سربازی برخی بازیکنان اعتراض کنیم و امتیازها را بازگردانیم شانس قهرمان شدن هم داریم. در اصل حقیقت چیزی دیگری است وقتی نگاه‌مان باید دقیق باشد و بدانیم که فقط شانس برای پلی آف داریم. می‌توانیم موفق شویم. اعتقاد دارم بازی فردا 50 درصد حضور ما در پلی‌آف مشخص می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: از وقتی به پیکان آمدم تنها 10 جلسه تمرینی مناسب توانستیم انجام دهیم بازی‌ها بسیار فشرده است. و این مسئله فرصت برگزاری تمرینات را از ما گرفته در هر حال مسئولیت تیم در اختیار من است و وقتی این موضوع را قبول کردم باید کارم را با قدرت جلو ببرم. در دیدار با آلومینیوم اگر گل‌مان را دقیقه 20 زده بودیم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. خواست خدا بود در آن دقیقه به گل برسیم. در دیدار مقابل فولاد موقعیت‌های زیادی داشتیم و گلی دریافت کردیم که هر دو میلیارد سال یک بار اتفاق می‌افتد. توپ درون محوطه 6 قدم و با فاصله دو متری در وسط دروازه با ضربه سر مهاجم حریف به گل تبدیل شد. واقعا اتفاق عجیبی بود. باید در دیدارهای پایانی با تمام قدرت به میدان برویم و این مسابقات برای همه حکم مرگ و زندگی را دارد.

بر اساس این گزارش، فیروز کریمی که به شدت از برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی ناراحت است اعتراض خود را به بهمنی عضو روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد و از او خواست این جلسات را برگزار نکنند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...