نسخه چاپی

تأكید احمدی‌نژاد بر كنترل نوسانات ارزی

عکس خبري -تأکيد احمدي‌نژاد بر کنترل نوسانات ارزي

رئیس جمهور در نشست كارگروه اقتصادی دولت، بر مدیریت نقدینگی و كنترل نوسانات ارزی و تسریع در دریافت معوقات بانكی تأكید كرده و این اقدامات را موجب رونق اقتصادی كشور دانست.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در جلسه امروز کارگروه اقتصادی بر مدیریت نقدینگی در کشور و کنترل نوسانات ارزی و تسریع در دریافت مطالبات معوق بانک‌ها و نیز افزایش توان وام‌دهی بانک‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی تأکید کرده و آن را موجب رونق اقتصادی کشور دانست.

وی با تأکید بر نقش بانک مرکزی به عنوان اتاق فرمان و کنترل سیاست‌های پولی کشور، تصریح کرد: بانک مرکزی باید با اتخاذ راهکارهای جامع و مناسب، از حقوق 76 میلیون جمعیت کشور صیانت کند.

رئیس جمهور همچنین تقویت روند تامین ارز مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار داد که بر این اساس مقرر شد فرآیند واردات کالاهای واسطه‌ای و سرمایه‌ای تسهیل گردد تا بدین وسیله بخش تولید از رونق بیشتر و شرایط بهتری برخوردار شود.

در نشست پنج ساعته کارگروه اقتصادی که صبح امروز (پنج‌شنبه) به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد، مباحث مهم اقتصادی کشور با حضور اعضای کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۱/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...