نسخه چاپی

پاسخ طالقانی به اتهامی كه به او زده شد

عکس خبري -  پاسخ طالقاني به اتهامي که به او زده شد

محمدرضا طالقانی می‌گوید، رییس هیات باستانی و زورخانه‌ای تهران پس از نشست با معاون وزیر ورزش و مدیركل تربیت بدنی استان تهران تغییر كرد.

به گزارش نما، چندی پیش به دلیل آنچه که مخالفت رسولی نژاد، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و محمد حسین نژادفلاح، مدیرکل تربیت بدنی استان تهران با تغییر رییس هیات باستانی و زورخانه‌ای تهران عنوان شد، محمدرضا طالقانی چند روزی از فدراسیون باستانی و زورخانه‌ای قهر کرد و در محل کارش حاضر نشد. سرپرست فدراسیون باستانی و زورخانه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت این اتفاقات اظهار کرد: من از کسی دلخوری نداشتم. در مرام پهلوانی زیبا نیست که به گونه‌ای صحبت کنی که در غیاب فرد مورد نظر غیبت به حساب بیاید و تهمتی زده شود. من فقط می‌خواستم هیات تهران عملکرد قوی‌تری داشته باشد و کسانی را انتخاب کنند که بیشتر با هم تعامل و همکاری دارند، به همین دلیل درخواست کردم یک فرد جدید ریاست هیات تهران را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: نژاد فلاح حق داشت. او دوست داشت شخصی که با خودش هماهنگ است در هیات تهران کار کند. بعد از تبادل نظر با او و رسولی نژاد خوشبختانه این تغییر انجام شد. حس می‌کنم این جابه‌جایی به خوبی صورت گرفت.

رییس فدراسیون باستانی و زورخانه‌ای در پاسخ به این پرسش که چرا با تغییر رییس هیات که از اختیارات رییس فدراسیون است مخالفت شد و آیا اکنون مشکل برطرف شده است؟ تصریح کرد: از ابتدا هم مشکلی وجود نداشت. من دوست داشتم که هیات تهران قوی‌تر عمل کند. اما آن‌ها دوست نداشتند که رییس هیات فعلی به این زودی‌ها از هیات برود. من پنجشنبه از ایشان خواهش کردم که به فدراسیون بیاید و مانند گذشته با ما همکاری کند. رییس هیات فعلی تهران از دوستان من هم هست.

طالقانی در واکنش به اظهارنظر رییس هیات باستانی و زورخانه‌ای تهران مبنی بر اینکه معلوم نیست طالقانی پول‌های گلریزان را کجا خرج کرده است؟ خاطرنشان کرد: گلریزان برای کسانی می‌شود که آبروی‌شان نرود. چرا برخی می‌خواهند ما حرفی بزنیم که آبروی این عزیزان برود؟ نیمی از پول گلریزان را هنوز نگرفته‌ایم. نیم دیگر را نیز میان 90 نفر تقسیم کردیم. با توزیع این پول خیلی از پیشکسوتان اشک ریختند و گفتند که ما را در فدراسیون راه نمی‌دادند آن وقت شما برای ما پول می‌فرستید. ما متهم شدیم که گلریزان را محل درآمدزایی کردیم. در حالی که من اصلا حتی مبلغ جمع شده از گلریزان را نمی‌دانم، دوستان این پول را جمع کردند، شمردند و تقسیم کردند.

رییس سابق فدراسیون کشتی درباره شایعه برکناری خطیب از فدراسیون تاکید کرد: من اصلا دوست ندارم در کار مدیریتی که متاسفانه مورد نقد قرار گرفته دخالت کنم. خطیب 30 سال مدیریت کرده است. تیمی که قهرمان المپیک شده اکنون مورد نقد قرار گرفته است. این انصاف نیست هر کسی را هر وقت بخواهیم بکوبیم یا بزرگ کنیم. خطیب از ابتدا هم نمی‌خواست به فدراسیون کشتی بیاید. ما او را آوردیم حالا مدام نقدش می‌کنیم اما اگر تغییری هم قرار است در فدراسیون کشتی صورت بگیرد باید خیلی سریع انجام شود.

وی در پایان درباره مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه هنرمندان یادآور شد: احساس می‌کنم این کار، کار بسیار زیبایی است گرچه باید زودتر از این‌ها انجام می‌شد اما یک سر و گردن از آنچه که فکر می‌کردم بالاتر بود. خوشحالم که هنر و ورزش تلفیق شدند، امیدوارم این کار عقیم نماند و همه ساله برگزار شود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...