نسخه چاپی

محسن رضایی: هوش ایرانی‌ها دو برابر چینی‏ها است

عکس خبري -محسن رضايي: هوش ايراني‌ها دو برابر چيني‏ها است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هوش و ذكاوت جوانان ایرانی براساس تحقیقات انجام شده، بیش از دو برابر چینی‏ها است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال مردم از وی که در ورودی گرمسار انجام شد، با تعدادی از مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان گفت‏وگو کرد.

وی با قدردانی از استقبال گرم گرمساری‏ها از خود اظهار داشت: شهرستان‏های گرمسار و آرادان همواره به عنوان مهد علم و فناوری مطرح بوده است و جوانان این خطه باید بیش از گذشته خود را در عرصه‏های مختلف نشان دهند.

رضایی افزود: شهدای گرانقدر و مفاخری که از شهرستان‏های گرمسار و آرادان به ایران اسلامی معرفی شده‏اند، بسیار درخور توجه هستند و جوانان این شهرستان‏ها در برهه کنونی باید به خوبی پیرو و ادامه‏دهنده راه این شهیدان باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استعداد و هوش ایرانیان از مردم بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان نیز بیشتر است، گفت: همواره در صحنه‏های مختلف علمی و فناوری ثابت شده است که جوانان ایرانی می‏توانند به خوبی بدرخشند و طرح‏های خود را در عرصه‏های گوناگون به مرحله اجرا برسانند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز کشور چین با بیش از یک میلیارد و 300 میلیون نفر جمعیت در بخش‏های مختلف توانسته است خود را به جهانیان اثبات کند، گفت: هوش و ذکاوت جوانان ایرانی براساس تحقیقات انجام شده، بیش از دو برابر چینی‏ها است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با 75 میلیون نفر جمعیت باید بتواند بیش از کشور چین در عرصه‏های مختلف خود را نشان دهند و راه‏های پیشرفت و فناوری را طی کند.

محسن رضایی پس از برگزاری مراسم استقبال در ورودی گرمسار، راهی گلزار شهدای این شهر شد تا بار دیگر با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...