نسخه چاپی

حمله مجدد شیمون پرز به ایران

رئیس رژیم صهیونیستی مجددا ادعاهای وقیحانه ضد ایرانی خود را مطرح كرد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از پایگاه ایتونگتدول نوشت: شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی شب گذشته(پنجشنبه) ضمن انتقاد از مقامات ایرانی ادعا کرد که ایران برای دنیا ننگ بزرگی است.

وی در ادامه مدعی شده است:« مقامات ایرانی به جای تضمین کردن رفاه شهروندان خود درصدد برآمده اند تا به غنی سازی اورانیوم ادامه دهند. آنها حقوق بشر زیر پا می‌گذارند». ادعاهای رژیم صهیوینستی در حالی است که عرفات جرادات، زندانی فلسطینی چند روز پیش بر اثر شکنجه صهیونیست‌ها در زندان به شهادت رسید.

رئیس رژیم صهیونیستی که بیش از 200 کلاهک اتمی در اختیار دارد این ادعاها را پس از دیدار با وندی شرمن، معاون وزارت خارجه آمریکا که در اجلاس آلماتی ریاست هیئت مذاکره کننده آمریکایی را برعهده داشت، طرح کرد.

پرز در مصاحبه خبری دیگری نیز ادعا کرد «پس از شنیدن اظهارات شرمن متوجه شدم که اوباما نیز تصمیم دارد تا نگذارد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد. مقامات اجرایی آمریکا از تلاش‌های خود برای متوقف کردن روند هسته‌ای ایران دست بر نخواهند داشت.»

شرمن در دیدار با پرز علاوه بر تشکر کردن از اسرائیل اعلام کرد:«اسرائیل بهترین دوستی است که آمریکا دارد. اوباما و کری خود را برای مذاکرات در رابطه با افزایش روابط هرچه بیشتر با شما آماده می‌کنند.»

ایران همواره ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را مبنی بر تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای رد کرد کرده است .

۱۳۹۱/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...