نسخه چاپی

هنوز ولایتی ریاست دانشگاه آزاد را نپذیرفته است

یك مقام آگاه با اعلام اینكه پیشنهاد‌های متعددی به علی اكبر ولایتی برای پذیرش ریاست دانشگاه آزاد شده، از عدم پذیرش كاندیداتوری ریاست دانشگاه آزاد از سوی وی تا امروز خبر داد.‌

يک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سؤال که آيا دفتر وزير علوم با علي‌اکبر ولايتي به عنوان يکي از گزينه‌هاي رياست دانشگاه آزاد تماس گرفته است؟ گفت: آقاي ولايتي تاکنون تصميمي مبني بر قبول رياست دانشگاه آزاد نگرفته و فکر هم نمي‌کنم وي براي قبول چنين پستي تصميم گرفته باشد.

وي افزود: پيشنهاد رياست دانشگاه آزاد به آقاي ولايتي در تماس‌هايي با وي به صورت متعدد مطرح شده و افراد مختلفي از آقاي ولايتي درخواست کرده‌اند تا پيشنهاد رياست دانشگاه آزاد را بپذيرد اما وي تا امروز پيشنهاد قبول اين پست را نپذيرفته است.

اين مقام آگاه خاطرنشان کرد: بحث پيشنهاد رياست دانشگاه آزاد به آقاي ولايتي جديد و مربوط به چند روز اخير است و تأييد نمي‌کنم وي پيشنهاد رياست اين دانشگاه را پذيرفته باشد.

وي تصريح کرد: آقاي ولايتي داراي مشغله‌هاي بسيار زيادي به خصوص در حوزه بيداري اسلامي و مسائل بين‌المللي است و اين مشغله‌ها به وي فرصت نمي‌دهد که دانشگاهي به بزرگي دانشگاه آزاد را مديريت کند.

۱۳۹۰/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...