نسخه چاپی

القاعده برای عملیات در عراق،سوریه،اردن و لبنان آماده می‌شود

سفارت آمریكا در بغداد اعلام كرد القاعده قصد دارد اموال و نیروهای خود را به عراق، سوریه، اردن و لبنان منتقل كند و بر همین اساس نیروهای خود را برای انجام عملات انتحاری آموزش می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سفارت آمریکا در بغداد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «دیوید کوهین» معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسیم و اطلاعات دارایی،‌ موضوع مجازات بین‌المللی علیه ایران و سوریه را با مسولان عراقی مطرح کرد.

این بیانیه می‌افزاید: در زمینه همکاری با دولت عراق، کوهین در مورد راه های همکاری مستمر با بغداد گفت‌و‌گو کرد، راه هایی که به توقف سرمایه گذاری تروریستی در منطقه و بخصوص در عراق و سوریه تاکید دارند.

بر اساس این بیانیه، مسولان آمریکایی خطاب به شرکت کنندگان در نشست‌های مرتبط با دولت عراق و بخش های بانکی به مهم بودن موضوع مبارزه با سرمایه گذاری علیه تروریسم نزد آمریکا تاکید کردند.

به نقل از مسولان آمریکایی، اعضای گروهک تروریستی النصره به طرز نگران کننده ای رو به افزایش است و رهبرانش گروهک های انتحاری را در عراق، لبنان، سوریه و اردن آموزش می دهند که به راحتی در این کشورها مشغول فعالیت هستند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...