نسخه چاپی

اقدام عجیب AFC/از ایران هم كاری ساخته نیست

كنفدراسیون فوتبال آسیا به جای محروم كردن لبنان، از این تیم به خاطر پاكسازی فوتبال تشكر كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، لبنانی‌ها كه تبانی بازیكنان این تیم در بازی با قطر ثابت شده، به جای اینكه از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شوند، تشویق شده‌اند. كنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه‌ای داده كه در آن از فدراسیون فوتبال لبنان به خاطر تلاش برای پاكسازی فوتبال تشكر شده است.

این نهاد اعلام كرده كه ماجرای تبانی بازیكنان لبنان در مسابقه با قطر ارتباطی به مسابقات مقدماتی جام جهانی ندارد و به همین دلیل پرونده مربوط به این ماجرا را می‌بندد. فدراسیون فوتبال لبنان هم بازیكنان خاطی در این مسابقه را از لیگ لبنان محروم كرده و این حكم در حالی صادر شده كه بازیكنان خاطی اصلا در لیگ لبنان حضور ندارند و لژیونر هستند.

در حال حاضر از فدراسیون فوتبال ایران هم كاری ساخته نیست و مسئولان فوتبال ایران مجبورند با این ماجرا كنار بیایند. این در حالی است كه اگر حكم كنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تبانی بازیكنان لبنان با تیم ملی قطر قاطع بود و شامل محرومیت لبنانی‌ها می‌شد، تیم ملی ایران با زحمت كمتری می‌توانست به جام جهانی برسد و با حذف امتیازات لبنان، ایران به صدر جدول رده‌بندی گروه خود می‌رفت.

از طرفی مسئولان فیفا هم به این ماجرا واكنش نشان نداده‌اند. شاید آن‌ها این پرونده را در دست خود نگه دارند تا بعدا اگر به موردی مثل ماجرای بن‌همام رسیدند، بتوانند به راحتی از این پرونده علیه رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده كنند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...