نسخه چاپی

دمای هوای كشور افزایش می یابد

بنا به تحلیل آخرین داده های هواشناسی به سبب عبور موج ضعیفی از نیمه جنوبی كشور در برخی از ساعات روز چهارشنبه موجب افزایش ابر در نیمه جنوبی و احتمال بارشهای پراكنده در برخی از نقاط استان فارس، ارتفاعات هرمزگان و كرمان وجود دارد.

بنا به تحلیل آخرین داده های هواشناسی به سبب عبور موج ضعیفی از نیمه جنوبی کشور در برخی از ساعات روز چهارشنبه موجب افزایش ابر در نیمه جنوبی و احتمال بارشهای پراکنده در برخی از نقاط استان فارس، ارتفاعات هرمزگان و کرمان وجود دارد.

به گزارش مهر، همچنین در روز پنجشنبه انتظار می رود بارشهای پراکنده در ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و احتمالا به شکل خفیف در استان اصفهان و یزد رخ دهد.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز پنجشنبه به سبب نفوذ موجی از شمال غرب کشور بارش پراکنده در شمال غرب شروع شده و در روز جمعه به مناطقی از ارتفاعات البرز و سپس شمال شرق کشور گسترش می یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه رگبار باران در ارتفاعات زاگرس جنوبی و کرمان و احتمالا ارتفاعات هرمزگان نیز پیش بینی شده است.

آسمان استان تهران نیز در روز پنجشنبه، سوم فروردین ماه، صاف تا قسمتی ابری و بیشینه و کمینه دمای هوای آن به ترتیب 8 و 17 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

استان زنجان نیز با 10 درجه و بوشهر با 25 درجه سانتیگراد سردترین و گرم ترین هوا را در 24 ساعت آینده خواهند داشت.

۱۳۹۱/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...