نسخه چاپی

احمدی‌نژاد به منزل خواهر زهرا رهنورد رفت

عکس خبري -احمدي‌نژاد به منزل خواهر زهرا رهنورد رفت

در پی درگذشت پدر زهرا رهنورد، محمود احمدی نژاد به همراه خانواده اش در منزل مهندس عبدالحمید نقره كار (باجناق میرحسین موسوی) حضور یافت و به خواهر رهنورد، درگذشت پدرش را تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از جهان، بنا برآنچه رسانه های اپوزوسیون منتشر کردند، در این دیدار که یک هفته قبل انجام شده است، خواهر رهنورد از بی خبری فرزندان موسوی و رهنورد از والدینشان طی 120 روز گذشته خبر داده و ابراز گلایه کرده است.

آقای صادق کاظمی، پدر رهنورد صبح 9 دی ماه امسال بعد از یک دوره طولانی بیماری درگذشته بود.

گفتنی است احمدی نژاد و نقره کار سابقه همسایگی چندین ساله و دوستی 40 ساله و رابطه خانوادگی دارند که از پیش از انقلاب تا کنون ادامه یافته است.

مهندس عبدالحمید نقره کار که از استادان دانشگاه علم و صنعت است، احمدی نژاد و دوستانش نظیر محصولی و هاشمی ثمره را که دانشجوی این دانشگاه بودند، مورد حمایت قرار داده و به ادامه تحصیل تشویق کرده بود.

آبان‌ماه امسال، در ششمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی هم عبدالحمید نقره‌کار، (رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم وصنعت ایران) در گروه نظریه‌پرداز برجسته جشنواره به عنوان نظریه‌پرداز برجسته انتخاب شد و با اهدای لوح و هدایایی از طرف رئیس جمهور مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

۱۳۹۱/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...