نسخه چاپی

تشكر از لبنان به جای محروم كردن این تیم‌

لبنانی‌ها كه تبانی بازیكنان این تیم در بازی با قطر ثابت شده، به جای این‌كه از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شوند، تشویق شده‌اند.

کنفدراسيون فوتبال آسيا بيانيه‌اي داده که در آن از فدراسيون فوتبال لبنان به خاطر تلاش براي پاک‌سازي فوتبال تشکر شده است. اين نهاد اعلام کرده که ماجراي تباني بازيکنان لبنان در مسابقه با قطر ارتباطي به مسابقات مقدماتي جام‌جهاني ندارد و به همين دليل پرونده مربوط به اين ماجرا را مي‌بندد.

فدراسيون فوتبال لبنان هم بازيکنان خاطي در اين مسابقه را از ليگ لبنان محروم کرده و اين حکم در حالي صادر شده که بازيکنان خاطي اصلا در ليگ لبنان حضور ندارند و لژيونر هستند. در حال حاضر از فدراسيون فوتبال ايران هم کاري ساخته نيست و مسئولان فوتبال ايران مجبورند با اين ماجرا کنار بيايند.

اين در حالي است که اگر حکم کنفدراسيون فوتبال آسيا در مورد تباني بازيکنان لبنان با تيم ملي قطر قاطع بود و شامل محروميت لبناني‌ها مي‌شد، تيم ملي ايران با زحمت کمتري مي‌توانست به جام‌جهاني برسد. از طرفي مسئولان فيفا هم به اين ماجرا واکنش نشان نداده‌اند. شايد آن‌ها اين پرونده را در اختيار خود نگه دارند تا بعدا اگر به موردي مثل ماجراي بن‌همام رسيدند، بتوانند به راحتي از اين پرونده عليه رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا استفاده کنند.منبع : خبر آنلاین

۱۳۹۱/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...