نسخه چاپی

مطهری‌نژاد:مسئولان افراد خودسر را طرد كنند

عکس خبري -مطهري‌نژاد:مسئولان افراد خودسر را طرد کنند

یك عضو شورای مركزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینكه "نهادینه شدن گفتمان انتقادی، جامعه را اصلاح می‌كند"، اظهار كرد: اقدامات خودسرانه به گفتمان انتقادی در جامعه صدمه می‌زند

به گزارش نمابه نقل از ايسنا، میرزابابا مطهری‌نژاد با بیان اینکه "اگر افراد و گروه‌های خودسر با هر نام و انگیزه‌ای مخالفان خود را تحمل نکنند، گفتمان انتقادی در جامعه صدمه می‌بیند"، خاطرنشان کرد: بر همین اساس است که رهبری به موقع نسبت به چنین اقداماتی هشدار دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه "در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم و طبیعت انتخابات این است که افراد مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح کنند"، تصریح کرد: حرکات خودسرانه و غیرقانونی در زمان انتخابات می‌تواند صدمه بزرگی به انتخابات وارد کند.

رییس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری همچنین تاکید کرد: افراد باید برای بیان دیدگاه‌هایشان در چارچوب قانون از امنیت کافی برخوردار باشند.

مطهری‌نژاد با اشاره به اینکه در عصر اطلاعات و دنیای رسانه‌ها، افراد باید تحمل خود را بالا ببرند، گفت: مردم این دانایی را دارند که مواضع درست را تشخیص دهند. تحمل سخنان مخالفان و پاسخ دادن به نقدها به معنای نهادینه شدن گفتمان انتقادی در جامعه است.

وی با بیان اینکه "رهبری با بیانات خود شاخص‌های ولایت‌مداری را مشخص کردند"، خاطرنشان کرد: تابع ولایت بودن به معنای رعایت قانون و عمل به فرمایشات رهبری و خلاف آن حرکت نکردن است.

مطهری‌نژاد افزود: رهبری به کسانی که حرکات خودسرانه انجام می‌دهند هشدار داده‌اند که این افراد حق چنین کاری را ندارند. اگر این افراد پیرو ولایت هستند باید ابتدا از رهبر و سپس مردم و کسانی که مورد تعرض واقع شده‌اند عذرخواهی کنند، وگرنه باید در ادعای پیروی از ولایت این افراد شک کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پایان با بیان اینکه "مسئولان باید امنیت نشست‌ها و جلسات قانونی را تضمین کنند"، گفت: مسئولان همچنین باید افراد خودسر را از خود طرد و انتساب آنها را به خود نفی کنند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...