نسخه چاپی

نظر نایب رییس مجلس در مورد آیت‌الله خوشوقت

عکس خبري -نظر نايب رييس مجلس در مورد آيت‌الله خوشوقت

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله خوشوقت بازوی توانایی برای رهبر معظم انقلاب بود و امیدواریم ملت ما توفیق یابد در راه علمای عامل و صالح قدم بردارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم بزرگداشت آیت‌الله خوشوقت بیان کرد: آیت‌الله خوشوقت یکی از اسوه‌های تقوا و از فقهای هوشمند مدافع انقلاب و ارزش‌های انقلاب بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله خوشوقت عالمی آراسته به ایمان و عمل صالح و از علمای اخلاق بود، عالمی مقید به ذکر و در این میان به ذکر صلوات بسیار توصیه می‌کرد و مداومت و تأکید فراوانی بر ذکر صلوات داشت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آیت‌الله خوشوقت بر ترک محرمات، انجام واجبات و در یک کلمه تقوا بسیار سفارش می‌کرد و نزدیکان را به قرائت حدیث شریف کساء توصیه می‌کرد.

وی تأکید کرد: این عالم بزرگ آراسته به انجام اوامر الهی بود و ما باید قدر انجام این اوامر الهی را بدانیم؛ اگر بر این دستورات الهی ثابت قدم باشیم سعادت همیشگی برای ما رقم می‌خورد و اگر ترک گناه کنیم مشکلات اجتماعی، خانوادگی و... که ریشه در غفلت از خدای متعال دارد، برطرف می‌شود.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: ایشان بازوی توانایی برای رهبر معظم انقلاب بود و امیدواریم ملت ما توفیق یابد در راه علمای عامل و صالح قدم بردارد.

وی با اشاره به وعده الهی برای صالحان اظهار کرد: خداوند سبحان برای انسان‌های متقی و پرهیزکار خبر مسرت بخش بهشت را می‌دهد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: خداوند سبحان کسانی را مورد خطاب قرار می‌دهد که ایمان و عمل صالح داشته باشند و به عبارتی از حُسن فاعلی و حُسن فعلی بهره‌مند هستند البته عمل صالح جز در سایه ایمان محقق نمی‌شود چراکه ایمان شجره طیبه است و میوه شیرین عمل صالح به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: تقوا دستاورد عمل صالح است و انسان متقی انسانی است که خود را به زره و سپر ایمان و عمل صالح مجهز کرده است.منبع:ايسنا

۱۳۹۱/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...