نسخه چاپی

بازیگر 'هری پاتر' در نگلیس زندانی شد

یكی از بازیگران فیلم مشهور 'هری پاتر' به خاطر شركت در اعتراضات خیابانی سال گذشته انگلیس به دو سال زندان محكوم شد.

به گزارش ایرنا، 'جیمی ویلت' كه در شش قسمت از مجموعه داستان های فیلم 'هری پاتر' ایفای نقش كرده است، روز گذشته در دادگاه 'گرین وود' لندن گناهكار شناخته شد و برای سپری كردن دوره محكومیت خود به زندان منتقل شد.

تلویزیون 'اسكای نیوز' گفت: ویلت 22 ساله در جریان شورش های خیابانی سال گذشته به همراه تعداد دیگری از جوانان در ایجاد بی نظمی و حمله به فروشگاه ها و غارت اجناس مشاركت داشته است.

این تلویزیون انگلیسی افزود: تصاویری از این هنرپیشه در حالی كه یك كوكتل مولوتف در دست داشت توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده است ولی او از این بمب بنزینی برای حمله به جایی استفاده نكرده بود.

'سایمون كار' قاضی دادگاه 'گرین وود' هنگام صدور رای محكومیت 'جیمی ویلت'، خطاب به وی گفت: با اینكه بر اساس نظر هیات منصفه شما از بمب بنزینی برای حمله به جایی استفاده نكردی ولی در دست داشتن چنین وسیله خطرناكی در هنگام شورش های خیابانی باعث ترس و وحشت بسیاری از مردم می شود.

ویلت پس از سپری كردن یك سال از دوره محكومیت خود می تواند تقاضای آزادی مشروط را ارائه كند و در صورت موافقت دادگاه باقیمانده دوران حبس وی از تعزیزی به تعلیقی تغییر می یابد.

اعتراضات گسترده خیابانی در انگلیس در مردادماه سال گذشته و در پی كشته شدن یك جوان سیاه پوست به دست پلیس، از شمال لندن آغاز شد و بسرعت به شهرهای بزرگ این كشور گسترش یافت.

پلیس انگلیس تاكنون حدود چهار هزار نفر را در ارتباطات با این ناآرامی ها بازداشت كرده است.

۱۳۹۱/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...