نسخه چاپی

در واكنش به گزارش روزنامه دولت؛

افتتاح یك دستشویی با 20 خبرنگار در متروی تهران!+عكس

شركت بهره برداری مترو تهران در واكنش به خبر منتشر شده در روزنامه ایران مبنی بر اینكه مدیران مترو در اتاق خود جكوزی نصب كرده اند با حضور 20 خبرنگار مراسم رونمایی و افتتاح از دستشویی روابط عمومی را برگزار كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري مهر، ساعت 11 صبح روز يكشنبه 13 اسفندماه است؛ خبرنگاران باخبر شدند كه يك مراسم افتتاحيه در شركت بهره برداري متروي تهران آفيش شده است. هر چند در نمابر شركت مترو اشاره ای به جزئیات افتتاحيه نشده بود ولي اهميت آن آنقدر بالا بود كه از مترو چندين بار تاكيد كردند خبرنگاران با عكاسان حتما حضور داشته باشند.

از ساعت 11 تا ساعت افتتاح يكي يكي خبرنگاران و عكاسان وارد شركت بهره برداري مترو شدند.

2.jpg

جلوي درب ورودي چند حوله حمام و دمپايي پلاستيكي سفيد رنگ بود. يك ميز هم براي پذيرايي ويژه خبرنگاران حاوي تي تاپ و سانديس و ميوه قرار داده بودند. خبرنگاران منتظر بودند تا يكي از مسئولان عالي رتبه مترو يا شهرداري تهران در جمعشان حاضر شود و در مورد موضوع افتتاح مصاحبه كند. البته قلي ها مدير بهره برداري مترو يك سري زد و رفت ولي تابلوي بنر كه در دفتر روابط عمومي نصب شده بود به تمامي حرف و سخن ها پايان داد. روي تابلو خبر روزنامه ايران با تيتر بزرگ " ساخت جكوزي اختصاصي با بودجه مترو" چاپ شده بود.

خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاريها و حتي واحد مركزي خبر، راديو تهران و باشگاه خبرنگاران جوان با حيرت مضوع افتتاحيه را پيگيري مي كردند. در همين هنگام مقدم روابط عمومي شركت بهره برداري مترو اعلام كرد اين تصوير و تيتري كه روزنامه ايران از ساخت جكوزي منتشر كرده همين سرويس بهداشتي در اتاق روابط عمومي است! خبرنگار روزنامه ايران گزارشي منتشر كرده كه مديران مترو تهران در حالي كه شهروندان در تراكم مترو سوناي بخار مي گيرند در اتاق خود جكوزي مي سازند. شما مشاهده كنيد اين جكوزي است يا سرويس بهداشتي. روابط عمومي سرويس بهداشتي نداشت براي همين مجبور شديم بخشي از اتاق را براي اين منظور در نظر بگيريم!

3.jpg

 خبرنگاران خبرگزاريها انگشت به دهان بودند ولي خبرنگاران صدا و سيما سوژه خوبي را به دست آورده و از زواياي مختلف تصوير برداري مي كردند. عكاسان هم لبخند به لب شاتر مي زدند و مي گفتند آيا اين عكسها منتشر مي شود؟ افتتاحيه بدون صلوات و با دست زدن انجام شد و بعد خبرنگاران داخل همان دستشويي 4 متري در جمع مصاحبه كردند! تجمع كارمندان مترو و ديدن چهره و واكنش خبرنگاران جاي تامل داشت. برخي از خبرنگاران دستانشان را روي صورت گذاشته و محل برنامه را ترك كردند. اين خبرنگاران مي گفتند: در دوران کاری این اولين بار است چنين برنامه اي را پوشش داده ايم.

۱۳۹۱/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...