نسخه چاپی

ناراحتي دوبي اسپورت از پيروزي پرسوليس

بازتاب شكست سنگین الشباب امارات در رسانه های عربی

در پی شكست سنگین الشباب امارات مقابل تیم پرسپولیس ایران تلویزیون امارات متحده عربی كه بسیار امیدوار بود نتیجه‌ی یك بر صفر عقب افتادگی تیم اماراتی در نیمه دوم جبران شود در پایان این دیدار با ابراز تاسف از نتیجه به دست آمده "التزام تاكتیكی تیم پرسپولیس و و اقتدار تاكتیكی و تكنیكی" این تیم را عامل اصلی پیروزی تیم قرمزپوش ایرانی بر شمرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مفسر شبكه عربي دوبي اسپورت با ابراز تاسف از اشتباه‌هاي فاحش خط دفاعي تيم الشباب امارات بازيكنان خط دفاعي اين تيم را بازيكناني خطاكار توصيف كرد كه در نيمه دوم پشت سر هم مقابل التزام تاكتيكي تيم پرسپوليس مرتكب خطاهاي فاحش شده و به اين تيم ايراني فرصتي دادند تا بزرگترين شكست يك باشگاه اماراتي در ليگ قهرمانان آسيا را مقابل يك تيم ايراني رقم بزند. اين تلويزيون با تحليل كامپيوتري ديدار پرسپوليس و الشباب اعلام كرد كه مربي تيم اماراتي و بازيكنان خط دفاعي الشباب هيچ برنامه‌اي براي بازيكنان سريع دو جناح تيم پرسپوليس نداشتند.

تلويزيون امارات كه از نحوه قضاوت داور در نيمه اول ناراحت بود گل پرسپوليس را در شرايط آفسايد و اعلام كرد كه داور يك پنالتي براي تیم اماراتي ناديده گرفته است. اما شروع توفاني تيم پرسپوليس به همراه ايمون زايد گزارشگر پر سر و صداي اماراتي را وادار كرد تا با رها كردن جريان ديدار به قدرت و صلابت تيم پرسپوليس و فوتبال ايران مقابل الشباب و فوتبال امارات به اعتراف بنشيند.

در همين حال گزارشگر اماراتي با صدایی بغض آلود گفت: ايمون زايد عربي روز سياه فوتبال امارات را رقم زد و توانست يك تيم عربي را با گل هايي همچون گل‌هاي رباح مهاجر الجزايري در ليگ قهرمانان آسیا به شكست بكشاند.

گزارشگر اماراتي با اشاره به اين كه هت تريك اين بازيكن اتفاقي نيست، به گل هاي ايمون زايد مقابل استقلال نيز اشاره كرد. وقتي گل اول تيم الشباب از روي نقطه پنالتي وارد دروازه پرسپوليس شد گزارشگر اماراتي اندكي توانست نفس بكشد اما سه گل ديگر تيم پرسپوليس هم تلويزيون امارات را از كار انداخت و هم فوتبال امارات را و هم گزارشگر اماراتي را وادار كرد به تحسين فوتبال ايران بپردازد.

مفسران فوتبال امارات در دوبي اسپورت با اذعان به بازي درخشان پنج بازيكن تيم پرسپوليس يعني علي كريمي، غلامرضا رضايي‌،محمد نوري،‌ايمون زايد و جواد كاظميان كند بودن تيم اماراتي را نيز يكي ديگر از دلايل شكست الشباب امارات مقابل پرسپوليس ايران بيان كردند و در ادامه با اذعان به اين مطلب كه جو سنگين ورزشگاه آزادي و انبوه تماشاگران آن فشار رواني مضاعف را به تيم الشباب وارد كرده بود اين شكست را يك شكست تاريخي براي فوتبال باشگاهي اماراتي مقابل فوتبال باشگاهي ايران توصيف و اعلام کردند در طلعيه بهار و سال ايراني نوروز با جشنواره گل براي پرسپوليس همراه بود.

در همين حال الجزيره اسپورت، نيل اسپورت و تلويزيون ورزشي عربستان نيز قدرت‌نمايي تيم پرسپوليس برابر تيم اماراتي را يك رويداد مهم در هفته دوم لیگ قهرمانان آسيا اعلام کردند و پيروزي تيم پرسپوليس را محصول كار تاكتيكي اين تيم كه توام با سرعت و استفاده از فضاهاي خالي تيم اماراتي بود، توصيف كردند.

۱۳۹۱/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...