نسخه چاپی

عكس دردسرساز مارادونا در فیس‌بوك

پس از شكست بارسلونا برابر رئال‌مادرید تصویری جنجال‌آفرین از دیگو مارادونا در اینترنت منتشر شد. مارادونا در این عكس نوشته‌ای را در دست دارد كه روی آن نوشته شده است: "رونالدو بهتر از مسی است".

به گزارش نما، بارسلونا تنها در ظرف چهار روز دو بار برابر رئال‌مادرید تن به شکست داد. با سه شکستی که اخیرا بارسلونا برابر میلان و رئال‌مادرید متحمل شد، بعضی از هواداران این تیم از افت لیونل مسی، ستاره سال‌های اخیر خود سخن به میان آوردند. در چهار - پنج سال اخیر مسی با ارائه بازی‌های زیبا یکه‌تازی می‌کرد و عنوان‌های زیادی را برای خود و تیم محبوبش به دست آورد ولی در شرایط کنونی که بارسلونا خوب نتیجه‌ نمی‌گیرد، بعضی‌ها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و زبان به انتقاد باز کرده‌اند.

پس از شکست آبی‌-اناری‌ها برابر بارسلونا در لیگا عکسی از مارادونا در فیس‌بوک منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و بسیار جنجال‌ساز شد.


1.jpg


 به گزارش ایسنا، در این عکس دست نوشته‌ای در دستان "ال‌دیگو" است که در آن این عبارت نوشته شده است: "رونالدو بهتر از مسی است". این در حالی است که دست نوشته این عکی از طریق فتوشاپ دستکاری شده است. گذشته از این مسایل آیا بارسلونا و ستاره این تیم، لیونل مسی دچار افت شده اند یا نه؟ آیا سبک تیکی‌تاکا مهجور مانده و آنتی‌تز آن کشف شده است؟

سبک تیکی‌تاکا که بارسلونا مبدع و گوآردیولا استاد آن است، زیبا و چشم‌نواز است ولی در شرایط کنونی یتیم شده و این را بازی‌های اخیر این تیم نشان داده است. فصل گذشته در رسانه‌های اسپانیایی شایعه شد که گوآردیولا با ساندرو راسل به مشکل برخورده است؛ چرا که راسل نمی‌تواند بازیکنان مورد نظر پپ را جذب کند. به نظر می‌رسد که این خبر تا حدودی درست بوده باشد؛ چرا که تیم کنونی بارسلونا مریض به نظر می‌رسد و به تزریق خونی جدید در شریان‌های خود احتیاج دارد. باید دید بارسلونا می‌تواند از بحران کنونی خارج شود و بار دیگر حریفان و منتقدان را به سکوت وادار کند؟

این سوالی است که زمان پاسخگوی آن است.

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...