نسخه چاپی

احساس‌تكلیف‌كنم كاندیدا‌می‌شوم

نایب رئیس مجلس گفت: تعدادی از مجامع و حوزوی ها از من برای كاندیداتوری دعوت كردند و در صورتی كه احساس تكلیف قطعی كنم كاندیدا می‌شوم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم ، محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه چهارمین همایش سالانه دیوان محاسبات کشور در خصوص مطرح شدن کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جمع جامعه روحانیت مبارز، دانشگاهیان و نهادهای علمی و مجامع روحانی، حوزه علمیه و در جمع‌های ایثارگران و آزادگان مذاکراتی با اینجانب انجام شده و تقاضاهایی از دیرباز بوده است، اما نگاه بنده این است که این امر در صورتی می‌تواند درست باشد که انسان به یک تکلیف قطعی برسد و اگر چنین شرایطی اتفاق بیفتد، شاید در این عرصه در کنار دیگر برادران بزرگوار که از ظرفیت‌های خوبی برخوردارند برای حضور در این عرصه انجام وظیفه‌ای داشته باشم.

وی افزود: البته این حضور قطعا در راستای افزایش مشارکت مردم و برگزاری پرشور انتخابات و نیز حضور یکی از برادران اصولگرا که به اصول انقلاب یعنی اسلام، امام و رهبری معظم انقلاب باور و اعتقاد راسخ داشته باشد، اتفاق می‌افتد.

نایب رییس مجلس خاطرنشان کرد: من تلاش می کنم که زمینه حضور این فرد را فراهم کنم و نقطه‌ای که بر آن متمرکز خواهم شد، پیروزی چنین فردی خواهد بود نه شخص خودم. پیروزی فردی که از بالاترین صلاحیت و باور به اسلام، انقلاب و امام و از بن دندان به دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اعتقاد داشته باشد.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به این سوال که در صورتی که بخواهید کاندیدا شوید چه زمانی رسما اعلام می کنید، اظهار داشت: حالا باید ببینیم خدا چه می خواهد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...