نسخه چاپی

ادعایی جالب درباره كناره گیری ائتلاف سه گانه به نفع ‌هاشمی!

عکس خبري -ادعايي جالب درباره کناره گيري ائتلاف سه گانه به نفع ‌هاشمي!

یك روزنامه اصلاح طلب در گزارشی جالب ادعا كرد: احتمال كناره‌گیری ائتلاف 1+2 به نفع آیت‌ا... ‌هاشمی وجود دارد.

به گزارش نما، روزنامه آرمان روابط عمومی که در حمایت از آقای هاشمی رفسنجانی مطلب می نویسد، در شماره امروز خود در گزارشی جالب از کنفرانس خبری دیروز علی اکبر ولایتی نوشت: احتمال کناره‌گیری ائتلاف 1+2 به نفع آیت‌ا... ‌هاشمی وجود دارد.

این روزنامه نوشته است: اصولگرایان پس از هشت سال در اختیار داشتن دو دولت نهم و دهم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم به‌دنبال کسب مجدد کرسی ریاست‌جمهوری هستند. در این میان سه نفر از اصولگرایان نامی چند وقتی است اقدام به تشکیل ائتلافی موسوم به 1+2 کرده‌اند که گفته می‌شود قرار است از دل این ائتلاف یک نفر به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری معرفی شود؛ البته احتمال ائتلاف 1+2 با کاندیدای دیگری نیز چندان دور از ذهن نیست و شاید اصولگرایان در روزهای منتهی به انتخابات بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند.

آرمان تیتر جالب خود را از این قسمت سخنان ولایتی استخراج کرده است: خبرنگاری دیگر از ولایتی درباره تغییر احتمالی در ائتلاف، با حضور ‌هاشمی‌رفسنجانی در عرصه و کناره‌گیری او به نفع وی سوال کرد که ولایتی پاسخ داد: بنده تابع تصمیم‌گیری در ائتلاف سه‌گانه هستم و هر چه در این مجموعه تصمیم گرفته شود، عمل می‌کنم.

به نظر نمی رسد هیچ یک ناظر سیاسی درک مشترکی با مدیران روزنامه اصلاح طلب آرمان داشته باشند. در واقع این روزنامه بیشتر از آنکه دنبال مفهوم سخنان ولایتی بوده باشد، به دنبال مطرح کردن مجدد نام هاشمی و زنده نگه داشتن احتمال کاندیداتوری اوست؛ حتی با تحلیل های فضایی.

در همین راستا روزنامه مذکور در یادداشتی دیگر در شماره امروزش، نامزدی هاشمی را منتفی ندانسته است.

این روزنامه زنجیره ای روز گذشته هم با اشاره به حضور دو عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات،‌ بر پایه دلایلی منحصر به فرد که تنها تحلیلگران آرمان قادر به ارائه آن هستند، از عذرخواهي فرهاد دانشجو از هاشمي رفسنجاني خبر داده بود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...