نسخه چاپی

نه كفاشیان كاندیدا شد نه شجاعی

كنفدراسیون آسیا درحالی نامزدهای نهایی انتخابات ماه می را اعلام كرد كه هیچ نامزد ایرانی برای این پست ها پا پیش نگذاشته است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ کنفدراسیون آسیا دقایقی قبل نامزدهای 4 جایگاه آسیایی در انتخابات اردیبهشت ماه اش را اعلام کرد و به رغم تمام گفته های پیشین مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ یک از مقامات فدراسیون برای این انتخابات نامزد نشده اند. در ایمیل ارسالی کنفدراسیون آسیا آمده است برای پست ریاست ، که به مدت 2 سال خواهد بود ماکودی تایلندی ، رئیس کمیته فوتسال دنیا نامزد شده است. نامزدی که به احتمال فراوان از سوی ایران هم در انتخابات حمایت می شود. دیگر نامزدهای این پست عبارتند از: یوسف سرکال رئیس فدراسیون امارات متحده عربی ، حافظ ابراهیم رئیس فدراسیون عربستان ، شیخ سلمان رئیس فدراسیون بحرین. در این پست به نظر می رسید علی کفاشیان از ایران و ژان ژی لانگ چینی رئیس موقت کنفدراسیون هم کاندیدا می شوند اما در لیست اعلام شده خبری از نام این دو نیست.

دیگر پست مهمی که به رای گذاشته می شود ، یک عضویت در کمیته اجرایی فیفا است که حسن التوادی قطری و شیخ سلمان برایش اعلام کاندیداتوری کردند اما باز هم خبری از نامزدی نمایندگان ایران نیست درحالی که شاید نامزدی کفاشیان یا چهره های فوتبالی چون علی دایی از ایران می توانست ایران را صاحب یک کرسی مهم آسیایی یا جهانی برای 2 ماه آینده کند.

پستی که ایرانی ها برایش برنامه ریزی کرده بودند ، نایب رئیسی بانوان فیفا بود که تنها مایا دوود نماینده استرالیا برایش نامزد شده و خبری از حضور فریده شجاعی نیست. البته شجاعی به رغم اعلام قبلی حتی برای پست عضو بانوی هیات اجرایی آسیا هم نامزد نشده تا شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد شود.

همه این اتفاقات درحالی افتاد که در ماه های گذشته فوتبال ملی ایران تلاش زیادی داشت که بتواند کرسی از دست رفته آسیایی اش در کمیته اجرایی را باز پس بگیرد اما مشخص نیست که چطور با گذشت 3 روز از پایان مهلت ارسال مدارک آسیایی ، ایران نامزدهایش را اعلام نکرده.

لیستی که البته هیچ بعید نیست این بار هم مثل لیست آرای کروش و نکونام یا لیست آسیایی استقلال ، از اداره پست جا نمانده باشد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...